pátek 15. ledna 2016

První úkol splněn






Úkol našít sadu pánských peněženek. Před Vánoci jsem jich ušila osm a byly krom jedné hned pryč. Mám z nich velkou radost dost neskromně jsem na ně hrdá, protože ve fázi návrhu a prvních pokusů o provedení mi daly opravdu zabrat. Úplně první pokus (naštěstí z levné IKEA látky) skončil rozstříhán na malé kousíčky. Chtěla jsem kapsu na mince s klopou na suchý zip, všechno všude trčelo, bylo křivé a moc hadrové. A klopu jsem si ve finální fázi protočení peněženky omylem ušmikla. No nenaštvalo by vás to? :)

Další pokus už byl sice jakžtakž k světu, ale zip u kapsičky mi při prošití peněženky z líce polámal několik jehel a celkově dělal na boku peněženky děsný hrb, se kterým jsem se nemohla smířit. Vycouvala jsem proto z protáčení peněženky a rozhodla se peněženku na závěr lemovat šikmým proužkem. Jenže jednak vzhledově mi to pořád neštimovalo (jsem na některé věci děsný hnidopich, můj muž by mohl za dobu naší rekonstrukce vyprávět), jednak se šikmým proužkem se taky moc rádi nemáme. Ne a ne ho zkrotit, buď mi, potvora, nenápadně ujížděl na rubové straně, nebo mi (ideálně až při závěrečném žehlení peněženky) zpod něho vyjela kapsa na karty, kterou jsem jím asi málo přichytila. 

Vždycky s časovým odstupem jsem ale nabrala odvahu na další boj a asi tak šestý až sedmý pokus konečně vyšel podle mých představ. O to větší radost mi pak udělalo, že se ušité peněženky rychle prodaly. I když samozřejmě bych si je nejradši všechny nechala, ale co s osmi peněženkama, že :)

Ale na druhou stranu, asi tím jak dlouho vznikaly, jsou fakt promyšlené. Velikost je tak akorát do zadní kapsy kalhot, mají dvě tajné skryté kapsy, do kterých se vejde i stará občanka nebo štosík různých věrnostních karet. Pak dvě kapsy na platební a jiné důležité karty, které je potřeba mít rychle po ruce. A tak akorát kapsičku na mince, která jde díky kovovým táhlům všemožných tvarů pohodlně otevírat. Často je šiju z veselých a světlých látek (což z praktického hlediska nemůže rozdýchat moje mamka). Ale ony jsou nainpregnované proti ušpinění a když ani to nepomůže, šup s něma do pračky.

Tak, teď jsem si je vychválila a neprodá se určitě ani jedna :)








Žádné komentáře:

Okomentovat