úterý 20. září 2016

Lotta v ČR

O mé oblíbené Lottě Jansdotter jsem tady psala už několikrát. O tom, že se její látky u nás téměř nedají sehnat taky. Taky jsem se (myslím přibližně před rokem) zmiňovala o tom, jak jsem o této designérce básnila v mém oblíbeném brněnském obchodě s látkami Šití nití.


Minulý týden jsem zjistila, že Lottina nová kolekce se dá v Šití nití sehnat. Třikrát hurá! Nemají celou kolekci, jen asi pět látek, ale i tak se to počítá. Trochu mě mrzí, že nemají zrovna látku s kočkami, dala by se s těmi dostupnými krásně kombinovat.

Každopádně mají i Lottinu knihu. Asi si ji budu muset zajet do Brna prolistovat a případně přidat na wish list..

2 komentáře:

  1. Úžasné vzory! A nejen ty kočičkové...:-) Musím na tu autorku mrknout, díky za tip! P.

    OdpovědětVymazat
  2. Že jo? Já kvůli ní dokonce uvažuju, že začnu prodávat látky - nedají se tady skoro sehnat.. A taky v seznamu jmen pro mimčo jsem se inspirovala (jen se bohužel nechce inspirvat muž :))

    OdpovědětVymazat