středa 6. října 2021

Place store - můj pohled po roce




Skoro přesně před rokem jsem dovezla své první zboží do Place store v Brně na Moravském náměstí.  Obchod mi byl moc sympatický a já přes pár pochybností byla nadšená, že můžu Lochta věci prodávat vedle tak úžasných a profi značek. Co jsem si tehdy o tom všem myslela a jaká byla má očekávání si můžete přečíst tady.

Po ani ne třech týdnech prodeje přišel lockdown a znovu se obchody otevřely jen asi na dva týdny před Vánoci. Spousta mých toaletek, obalů na knihy a peněženek uvízlo uvnitř bez mé možnosti je prodat online a vidina návratu nemalých peněz, které jsem měla na tři měsíce předplaceny za pronájem police, v podobě výdělku z hromady prodaných věcí se rozplývala. 

Něco málo se nakonec i přes tu bídu prodalo, ale já po neúprosných propočtech výše nákladů na pronájem versus výdělku zjistila, že se mi to příliš nevyplatí. Se slzou v oku jsem začátkem ledna psala do Place store mail, že bohužel končím.

Nebudu vás napínat - v Place store o mé zboží pořád stáli a nabídli mi namísto fixní ceny za pronájem police odměnu ve formě vyšší provize z prodaných kusů. V nejisté době opakovaných lockdownů a nejistoty prodejů to pro ně musela být dost nejistá forma existence, pro mě toto bylo výhodné a tak jsem na to samozřejmě kývla. A brzy se opět obchod z důvodu opatření proti šíření covidu zavřel.

Od jara ale Place store znovu frčí v plné síle. Provize není úplně malá a pokud k ní připočtu ještě 21 % DPH, dostanu za každou prodanou věc méně než polovinu ceny, za kterou se v obchodě prodá. Pokud bych ale ceny napálila dvojnásobně oproti svému eshopu na Fleru, byly by (aspoň podle mě) už příliš vysoké - nevím, jestli by si někdo koupil například peněženku nebo toaletku za 950 korun. Ceny jsou proto nižší a nižší je tak i můj zisk z prodaných věcí. 

Splíny z toho mě už ale postupně přešly. Place store taky musí z něčeho žít, platit nájmy a zaměstnance a pro mě je pořád velká čest v něm své věci prodávat. Pokaždé, když tam přijdu, je tam spousta krásných věcí, milá obsluha, parádní atmosféra a příjemní zákazníci. Komunikace ohledně dodacích listů, fotek a faktur je rychlá a hodně přátelská a já jsem tím pádem nadšená - však už mě znáte, že na tyto věci hodně dám.

V pondělí jsem do Place store dovezla další dávku věcí, které jsem díky víkendu sama doma v neděli stihla i nafotit. Takže vám můžu ukázat alespoň malou ochutnávku  toho, co všechno teď v Place store na mé polici najdete.  

A pokud jste z okolí Brna a ještě jste tam nebyli, určitě vyražte, budou vám oči přecházet ...










Žádné komentáře:

Okomentovat