neděle 31. října 2021

Nová kolekce batohů

 




Jak už jsem dříve psala, domluvily jsme se s Janou Ladytatooch na tom, že mi nafotí pár batohů. Janča si ode mě v létě chtěla koupit batoh a já zrovna hodně řešila svou novou batohovou kolekci a hlavně to, jak ji budu prezentovat. Focení ušitých věcí mi zabírá poměrně hodně času, nemám moc dobrý foťák, dělá mi problém všechno kolem naaranžovat, najít správné místo a moje bolístka největší - nemám na kom batohy nafotit, abyste viděli, jak vám batoh bude slušet :)

A tak jsem sebrala odvahu a zeptala se Janči, jestli by mi namísto platby za batoh ten batoh nenafotila a s ním později i dalších pár jiných batohů. A ono to klaplo, Jana souhlasila - třikrát hurá! 

Já pak šila a šila a šila, krabici pěti batohů jí do Hlinska poslala, ona parádně vyfotila a poslala zpět s nádhernými fotkami, které tady určitě ještě několikrát uvidíte. Protože já když něco nafotím, je většinou použitelných jen dost málo fotek, od Janči jsou ale úžasné všechny, takže nevím, kterou sem dát dřív. 

Batohy jsou už na Fleru, nových je jich celkem šest. Tři z nich jsou ušité z hlaďoučkého a mírně lesklého bavlněného saténu se vzorem mé oblíbené Šárky Wilburrina (Soumrak v tropech, Motýlí svítání  a Aprílový deštík), batoh Zlaté lístky je z prémiového plátna a Noční les ze superpraktického nepromokavého polyesteru. Látkou bavlnolněný japonský batoh Kokka z minulého batohového postu (odkaz je na začátku dnešního textu) je teď vyprodaný, ale jen co našetřím chvíli času, plánuji jej znovu došít a naskladnit.

Těchto šest batohů bych teď chvíli chtěla mít ve své stálé nabídce, jen nejsem schopna odhadnout jak dlouho mi bude trvat batoh znovu došít, když se prodá. Postupně chci hodně omezit zakázkové šití - z mnoha důvodů mě to mrzí, ale časově to pro mě není teď moc pohodlná varianta. Vlastně mě to často dost stresuje, a já se u šití stresovat nechci. O tom ale podrobněji jindy. Znamená to každopádně, že pokud vám batoh někdo "vyfoukne", není to zase až taková hrůza, protože jej nejspíš zase naskladním, jen je otázka, jestli to bude za týden nebo za měsíc.


Pokud byste si u mě chtěli batoh objednat, o kousek výhodnější je to mimo Fler (ideálně přes mail knezinkova.barbora@gmail.com) - cena je téměř o 200 Kč nižší.


Krásný první listopadový týden mějte.











Žádné komentáře:

Okomentovat