neděle 11. října 2020

Malý krůček pro Lochtu, velký skok pro mě




Po dlouhém váhání jsem se odhodlala posunout Lochtu o kousíček dál. Z virtuálního do reálného prostředí. Abyste mohli všechno okouknout, osahat.

zboží teď můžete najít přímo v centru Brna v sympatickém obchůdku Place Store na Moravském náměstí. Jedná se o obchod, který ve své kamenné prodejně zprostředkovává prodej malým tvůrcům.

Dlouho jsem se odhodlávala jít se tam poptat, pak nadšeně poskočila, když řekli, že se jim mé věci líbí a že mě berou. Každou volnou chvíli jsem radostně šila, abych tam měla co dovézt. Síly občas docházely, to přiznávám. 

No a potom jsem napočítala cenu jednotlivých kousků včetně 21%DPH a provize. Konečná cena je dost vysoká, procenta jsou neúprosná. Přestávala jsem si být jistá, jestli jsem dobře udělala. Vyrojilo se spoustu pochybností ohledně cenotvorby a vlastně i smyslu mého šití. 

Prodám málo a nevyplatí se mi to. Prodám moc a budu muset šít po nocích. Má tento typ prodeje pro mě smysl? Byla jsem z toho v posledních dnech dost nesvá.

Ale teď už jsou kostky vrženy a když jsem znovu viděla všechnu tu parádu, co v Place Store mají, jsem na sebe vlastně děsně hrdá, že tam můžu být taky.

Tak snad to všechno poběží jak má...






5 komentářů:

  1. Milá Baru,
    už dlouho si neměla příspěvek a já dlouho nepsala.
    Jsi úžasná. Máš nádhernou práci a je třeba se umět prodat. Moc ti fandím a obdivuji tě.
    Nechápu, kde bereš čas. Já sama zvládám sem tam nějaké roušky.
    Doufám, že jste všichni zdraví a nynější plánované zavření škol nám zachová zdravou mysl.
    Krásné a veselé barevné podzimní dny.
    Lenka B. z NJ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, moc děkuju za taková milá slova, toho si moc vážím. S časem je to boj, proto to tady tak zeje prázdnotou. Mrzí mě to, protože mě psaní baví, ale psala jsem po večerech a teď vstávám v pět a večer padám někdy i před holkama. Snažím se šít dva dny v týdnu, které díky zkrácenému úvazku mám. Dnešek mě zdrtil, to přiznávám, a asi mi zase bude chvíli trvat než vymyslím svůj krizový plán. Zatím mě home office v kombinaci s domácím vzděláváním dvou malých dětí dost děsí. Naroků ze všech stran od jara přibylo a času je pořád stejně. Taky přeji krásný podzim a pozitivní mysl navzdory všemu. Já si ji hned od zítřka ordinuji taky :-)
      P.S. Květináč skvěle slouží a zdobí naší óbr kapradinu v kuchyni. Moc jim to spolu sluší...

      Vymazat
    2. Aho Baru, batůžek je pořád krásný a dcerka ho nosí velmi ráda. Už je to rok a je jako nový. Od kamarádek slyší samou chválu, jak má krásný batoh.
      Já si tento víkend budu taky čistit hlavu. Kávička, šití, nohy nahoře a nějaký pěkný film a žádné zprávy.
      Přeji krásné a pohodové dny, plné barevného podzimu. Lenka

      Vymazat
    3. Dnes byl ve zprávách obchůdek Place Store v Brně. Mluvila tam asi majitelka.
      A byl tam opakovaný záběr na tvou kabelku. Tvá práce je jedinečná. Máš svůj rukopis.
      I v těchto tíživých dnech se najdou krásné chvíle. L.

      Vymazat
  2. Ten obchod moc ráda navštěvuji, když přijedu do Brna. Ale bojím, že letos už to nebude. Budu se těšit. Marie

    OdpovědětVymazat