čtvrtek 2. června 2016

Sova versus ptáče




Nestíhám, nestíhám, nestíhám. A budu muset asi nějak překopat svůj denní režim, kde šití mělo místo od devíti večer do jedné ráno.

Čekáme totiž asi ranní ptáče. Jinak si totiž neumím vysvětlit své posledních pár týdnů velmi lehké ranní spaní, pak náboj energie během dopoledne - samozřejmě až po vydatné a kakaové snídani - a večer zívačku a totální zpomalenost. Moje biorytmy běžely vždycky přesně obráceně!


První dítě spalo ráno do devíti, druhé vstává v sedm (za což může z velké části režim vodění prvního dítěte do školky) a jestli to třetí hodlá vstávat v pět, tak mě původem noční sovu čekají pěkně krušná léta :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Během pár dnů u rodičů, což už bylo skoro před čtrnácti dny, jsem nelenila a dokopala se ušít osm peněženek pro doplnění mých Fler zásob. Pak dlouho dlouho předlouho ležely na poličce a čekaly na vyfocení. A pak  zase dlouho a ještě déle čekaly na nahrání na Fler. Ale dneska to vyšlo a jsou tam, juchů! (Teď zase bude pár dnů čekat další ušitá novinka, hned ve čtyřech kusech, o té ale až poté, co ji vyfotím.)

Pomalu a ještě pomaleji došívám sjednané zakázky (nejvíce se omlouvám kamarádce Lence, která má u mě zamluvený městský koženkovo-látkový batůžek - už je rozvržený a nastříhaný) a mám ještě v plánu během června stihnout pár letních tašek. Tak uvidíme, co bude, jestli i mozek tělo poslechne a začne fungovat opačně..

Žádné komentáře:

Okomentovat