čtvrtek 23. června 2016

Když se před prázdninami ... (2)

.. dokončují resty. 

Jsem si vědoma, že největším restem je městský batoh, musela jsem ale chvíli čekat na koženky a mezitím promýšlet, jak ten povedeně-nepovedený pokus číslo jedna vylepšit.

Takže přišly na řadu kabelky, které si (už několikáté v řadě - juchů) objednala jedna milá zákaznice z vedlejšího města. Už to samotné je pro mě obrovskou pochvalou, že po převzetí prvních kousků napsala, že by chtěla další. 

Poslední kabelce v řadě, z romantické látky v pastelových barvách, jsem naplánovala předání v dnešním nabitém dni. Jako krátkou zastávku po cestě z Brna od zubaře. Unavená a mírně nevyspalá jsem se s Terezkou (která dneska od rána odmítá s kýmkoli cizím promluvit jediné slovo) vymotala v Kuřimi z nádražního podchodu. A odjížděla jsem s hlavou v oblacích. Protože tolik pochval, kolik se mi za těch pár minut dostalo... Ještě teď mám pocit, že prasknu.  Moc moc děkuju za všechna ta hezká slova, dodaly mi strašně moc energie.. 



A teď konec naparování, jde se pokračovat v programu - na řadě je pečení jahodové buchty pro večerní návštěvu a pak hurá na první letošní koupaliště!

 

Žádné komentáře:

Okomentovat