neděle 5. června 2016

Recy židle




Tento víkend byl návštěvní. Několikery narozeniny se slavily u nás, a tak jsme našich osm židlí potřebovali rozšířit na deset.

Muž se chopil našich dvou popelek, jednu jsme v bývalé dílně s domem už koupili, druhou dotáhl asi před rokem vyřazenou z práce. Sloužily tady celou stavbu k různým účelům a vypadaly bídně.

Stačil ale sponkovač z domácích potřeb, černý matný balakryl a dvě látky z mých nekonečných zásob. A muž z těch otrhaných, špinavých a odřených židlí během dvou dnů vykouzlil něco neskutečného. 

Asi budu obcházet sběrné dvory, nosit mu domů podobné zbídačelé kousky a pak se nad jejich proměnou rozplývat... A vy, pokud máte na půdě něco podobného, jděte do toho. Stojí to jen trochu odvahy a pár peněz a máte doma nepřehlédnutelný originál. (Teda aspoň podle mě).

8 komentářů:

  1. A podle mě rozhodně taky! Jsou božííí! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jste nekonečně šikovní!!! Fakt parádní!!! P.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná proměna, ať dlouho a dobře slouží. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Baru, opět úžasné :) já mám dvě židle už skoro rok ošmirglované a přemýšlím jakou barvu a látku zvolit. No, když vidím, jaká z toho může vzniknout krása, tak to vybírání asi uspíším :) A super nápad s přesáhnutím polstrování přes přední hranu!

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, vy jste hodní - úplně se dmeme pýchou :) Fakt na tom ale nic moc není, určitě to zkuste! Jinak já jsem na tom s promýšlecí fází, Hani, podobně. Než se k něčemu odhodlám, trvá to. Ale Karel se s tím nemaže, na youtube se naučí čalounit a jde na to :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou opravdu moc krásné! Jitka

    OdpovědětVymazat