středa 4. května 2016

Když pro změnu frflá muž




.. a nelíbí se mu dostupné osvětlení nad zrcadlo. Prozkoumá pinterest, za pár korun nakoupí vodovodní trubky, natře je načerno, přidá led žárovky tvářící se trochu retro a je hotovo. A já jen kulím oči. 

Než jsme do našeho domu "kopli" a ještě i chvíli potom jsem tu byla od šílených nápadů já. Teď už mi ale nějak došel dech, nebo nevím, prostě tohle by mě fakt nenapadlo. 

A co víc: na hromadě železa určené na odvoz do šrotu u našich kamarádů jsme našli (muž našel) další poklady. Přesně ty, které je dost těžké, ne-li nemožné, sehnat. Takže budou další světla a možná i lampičky. A úlovek dne: kolínko i s kohoutkem!!!

Nezbláznili jsme se, jen nás to i po dvou letech rekonstrukce (chvilkama) pořád baví.. 

5 komentářů:

  1. Páči sa mi to aj ja som sa takto zbláznila, v tradičnom tehlovodrevenom dome, idem industrial....:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...a čo všetko znášam domov:bočnica z nákladného auta, už je lištou v podkroví, zábrana od cestárov stojí v spálni-komôrke, aby sa ,,zaradila,,hrnce, štokrlata, fošne, najlepšie cementové...a hrdzavé vecičky!
      Nech sa páči na návštevu:
      http://osblove.blogspot.sk/

      Vymazat
    2. Nastokrát díky za všechny komentáře, jste asi první, kdo pročítá příspěvky systematicky i dozadu (nebo minimálně první, která poctivě komentuje) - a toho já si moc vážím. Na Váš blog už jsem letmo koukla minulý týden a jsem nadšená, že má někdo úplně stejný styl jako my. Super! Teď kapku nestíhám (už mám pocit, že se z nestíhání stává můj životní styl), ale na příští víkend jedeme k rodičům, tak se těším, že si tam na Vašem blogu v klídečku "pošušňám"..

      Vymazat
    3. :-))) ja som tak šťastná, keď vidím ten milý ,,industriál,, v útulnom, tradičnom... je to pre mňa nadsázka, fun, myšlienka !

      Vymazat
    4. To mi děláte moc velkou radost :) V plánu toho je ještě spousta, jen to všechno trochu (dost) trvá.. A lednička byla fakt Minsk, jen ji psychicky nevydržela moje mamka a po víkendové návštěvě nám přispěla na novou :) Chudák holka, tolik toho s námi zažila.. Když jsem ji dnes vyklízela, málem mi ukápla slza - no pak jsem viděla ten flek od věčné louže pod ní a bylo po sentimentu..

      Vymazat