pátek 27. května 2016

Omalovánky Valentiny Ramos


Díky jedné milé zákaznici, která si přála kabelu z jedné konkrétní, trošku méně tradiční sovičkové látky, jsem objevila tuto venezuelskou umělkyni. Většinu jejich obrázků najdete pod jménem Valentina Ramos, ale současné (pravděpodobně vyvdané) jméno je Valentina Harper. 

Všechno dost připomíná antistresové omalovánky a kdo chce, může se na jejích stránkách inspirovat třeba jen pro jejich vymalovávání. Já třeba jedny omalovánky k Vánocům dostala a po vzoru téhle Valentiny je budu od teď barvit mnohem jednodušeji. Zjistila jsem, že mi daleko více vyhovuje vymalování jen tak "napůl"- něco nechat černobílé a na zbytek použít třeba jen dvě barvy. Nebo spoustu odstínů jedné barvy. 

A to povlečení s mapou, to je moje srdeční záležitost. Wish-list se rozšiřuje...

Škoda jen (nebo pro mou peněženku možná štěstí?), že v ČR jde sehnat jen jedna jediná Valentinina látka - ta se sovičkami.

A teď už ta ušitá taška...


Žádné komentáře:

Okomentovat