středa 21. listopadu 2018

Předadventní přípravy..




.. jsou u nás v plném proudu.

Mám letos trochu víc než jindy rozplánováno, co kdy dělat, chystat, kupovat, uklízet. Tak mi držte palce (já Vám budu taky :)), abych to všechno dodržela a advent měla letos opravdu klidný.

Letos mě před Vánoci nenajdete na žádném trhu. Měla jsem pocit, že toho nemám zas až tolik našito do zásoby a nechtělo se mi stresovat, takže jsem se nikam nepřihlásila.

Jak to tak ale bývá, když mám takzvaně "volné ruce", zachvátila mě tak trochu šicí mánie a v posledních dnech jsem toho našila celkem dost. Jen fotit trochu nestíhám. Ale snad se brzy zadaří a na Fleru všechny ty nové peněženky, knihobaly a toaletky přistanou..

Příští týden mám krom dárkování v plánu ještě chystání mikulášských nadílek a adventního kalendáře. Letos krom nádherného Anděláře made by Petra Oringle recykluji svůj loňský nápad. A nejspíše budu recyklovat i v dalších letech - holkám se loni tvoření baněk moc líbilo a každý rok jsou šikovnější a šikovnější. Pokud se Vám naše zátiší s míchačkou a obaňkovaným stromečkem :) líbí a chtěli byste se inspirovat, návod najdete v tomto mém loňském příspěvku. Jen zkuste začít možná už teď (ne jako já loni noc před) - přece jen to nějakou tu přípravu vyžaduje. Úspěch je ale zaručen, to slibuji.

Tak příjemné tvoření přeji - Vám i dětem..


5 komentářů:

  1. Barčo, jste dobrá manažerka. Držím palce a beru si inspiraci.
    Jo a míchačky jsem si nevšimla. Zaujal mě jen obrázek.
    Lenka B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Lenko, tak to jste mě potěšila, díky. Naplánovat si to je jedna věc a dodržet druhá - no uvidíme :) A mícháčku se taky (usilovně) snažím nevidět :) Držím palce i já Vám ..

      Vymazat
  2. Barčo, mám stejný plán, věříš? :-) A taky Andělář.:-) Tak si to užívej, ať plány vyjdou, pa:-)

    OdpovědětVymazat