pátek 16. listopadu 2018

Lotta míč




Mám v sobě vražednou kombinaci snahy o dokonalost a dělání věcí na poslední chvíli.

Výsledkem jsou například probdělé předštědrovečerní noci. Nebo noci před narozeninami někoho blízkého, někoho, komu zrovna šiju/pletu/háčkuju dárek, případně ještě k tomu peču dort.

Snažím se ale v posledních letech pochopit, že není přece mým ani obdarovaného snem se snahou o "dochvilnost" totálně odrovnat. A taky holkám neuškodí, když už v mládí pochopí, že nemusí být všechno ťip ťop a že superženy neexistují.

Proto jsem hrdá na teprve před pár dny došitý míč, který jsem původně chtěla dát Sáře k narozeninám.


Šila jsem podle tohoto návodu, jen jsem pentagony před ručním sešíváním matracovým stehem ještě strojově prošila. Asi to ale nakonec ani není nutné.

Pětiúhelníky mají délku strany 11cm, je jich dohromady 12 a pokud byste se některá do míče chtěla pustit, doporučuji všechny švy prošít dvakrát. Můžete pak míč rounem pořádně napěchovat a nic se nikde nerozevírá.

Nejenže je míč skvělý na takové to domácí házení, kde díky jeho měkkosti nehrozí rozbitá okna.
Měkký míč se pididětem i dobře chytá a výhodou pro ně je i jeho lehkost.

Házíme teď každý den :)









1 komentář:

  1. Na Lotta míček jsem narazila před nějakou dobou náhodně na blogu Krinolína.
    Ještě, jako obvykle, jsem nezačala, ale chystám se. Mám rozdělané nějaké projekty a taky resty, které chci zlikvidovat do adventu, abych měla volné ruce na šití dárků.
    Míček je super a vlastně velmi jednoduché šití.
    Krásný večer. Lenka B.

    OdpovědětVymazat