středa 23. března 2016

Ten umí to...



A někdo jiný zase tamto. A všichni dohromady si udělají obrovskou radost, když si to vymění...

Už při první výzvě výměny na blogu Petry Oringle  jsem věděla, že to je skvělý nápad... Vyměnit její dílo za dílo někoho jiného. Neodvážila jsem se ale zapojit a jen závistivě sledovala, jak se krásné věci vyměňují za další krásné věci.

U letošní výzvy už jsem ale nezaváhala ani chvilku (že bych si trochu polepšila co se sebedůvěry týče?) a ukuly jsme s děsně milou a sympatickou Petrou toto:

Peti se hodila šedošedá kabela. K šatům, které už měla zadány u své švadlenky. Vybrala si látku, koženku, střih (a čekala, než já dojedu domů z jarněprázdninové rekreace u rodičů). 

Já už dlouho toužila po její rukou nakreslené mapě. Našeho sice nerodného, ale už pár let obývaného a milovaného Tišnova. Úkol nebyl vůbec jednoduchý, Petra Tišnov nikdy neviděla. A výsledek? Myslím, že nemá chybu. Ta Květnice, ty dříny, Svratka... Koleje, po kterých my bezautoví jezdíme skoro denně. A jeden malý domeček že by byl ten náš? Proporčně by to sedělo...

No prostě, unešená z něj jsem... Včera jsem si ho hrdě donesla domů a kdyby mu nehrozilo zničení od nenechavých holek, nejradši bych jej měla někde jen tak opřený a chodila ho pořád okukovat. Potlapkání by mu ale hrozilo ("jé, mamíí, a proč na tu rozhlednu vede silnice?"), takže je bezpečně ukryt a zítra mu vyrážím pro rám, aby mohl zaujmout své čestné místo...

Kabela Peti dorazila nejpíše až dneska, tak doufám, doufám, doufám, že se bude taky líbit...

Tak, výměnám zdar a Peti moc děkuji za možnost se takovéhle skvělé akce zúčastnit. A kdyby chtěl někdo vyměnit kabelu třeba za interiérové dveře, jdu do toho :))

4 komentáře:

  1. Dorazila, dorazila, už včera, jen jsem teď taková rozlítaná, že jsem nestihla dát vědět! Co líbit, jsem nadšená! A už se těším, až ji poprvé hrdě "vyvedu" mezi lidi:-). I za kapsičky díky, jsou taky úžasné! A vůbec za celou výměnu a všechen ten parádní virtuální pokec...:-). P.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, tak to jsem ráda :) Taky děkuju, bylo to super a hlavně na to budu mít navždy památku, ze které na mě bude sršet pozitivní energie... Krásné Velikonoce přeju! B.

    OdpovědětVymazat
  3. Téda, to je krása! Petčinu výzvu k výměně jsem taky sledovala a fandila jí! Taška je úžasná... mimochodem, nebyla by nějaká k mání za akvarel? :D Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, no tak to já jsem pro! Máte/máš (?) moc hezké obrázky, včera jsem je tady nadšeně listovala :) Stačí vybrat látku, typ tašky a je to. No to já mám radost, nakonec budeme mít z domu ještě galerii... A šel by obrázek našich holek? Nevím, jestli to není moc troufalý nápad, navíc takhle na dálku... Už jsem nad tím nedávno uvažovala, že by se jim něco takového do pokojíčku hodilo, nemusí to vůbec nic tradičního, klidně něco ztřeštěného, koláž nebo nevím co, prostě co Tě/Vás (?) napadne a budeš/budete ráda malovat... Je mi trochu trapné tykat, když jsem viděla tu hromadu nádherných obrazů :)

      Vymazat