pátek 4. března 2016

Ospalý pátek


Dnes jen letem světem, protože na mě asi jde spavá nemoc.. To šedivo venku mě už asi umoří.

Naštěstí včera několik velkých vzpruh, většina z nich tajných :), jedna ale superveřejná. Včerejší večerní top výběr na Fleru s mou překládanou taškou. Juchů! Trochu mě sice mrzelo, že i přes 236 shlédnutí si ji nikdo neobjednal, ale co už..
.







A vlastně ještě jedna netajná radost - mám nové látky a sto nápadů, co z nich ušít.  Něco od Melluzínky, něco z Pivoňkové zahádky. Moje oblíbené Cloud9, japonské Echino a krásně jednoduchá a trochu dětská Birch.




A taky jsme s holkama konečně vyzkoušely podle mě skvělé stránky s tvořením pro děti - Krokoták. Už trochu starší tip od skorošvagrové - zdravíme :), až teď jsem si ale našly čas a stříhaly a lepily a malovaly. Jen fotit  se nám zrovna nechtělo ...


Žádné komentáře:

Okomentovat