čtvrtek 24. listopadu 2016

Na poslední chvíli..




.. jsem se přihlásila na Tišnovské adventní trhy. V původním plánu to nebylo, ale návštěva zubaře rozhodla :) Jeden jediný zub mě už skoro dva roky postupně finančně ruinuje - hrůza...

Takže tuto sobotu 26. listopadu od osmi do jedenácti hodin dopoledne mě najdete v Tišnově na náměstí. Přijďte, uděláte mi radost..


Takhle to vypadá, když my dvě spolu dopoledne šijem..

------------------------------------------

Moc vám všem děkuji za spoustu tipů na dárky v předchozím giveaway příspěvku. Soutěž končí až v pondělí, takže ještě máte šanci se přidat a vyhrát.

Všechny komntáře pečlivě čtu a dělám si poznámky. Jen bohužel nestíhám odpovídat - je toho jako už tradičně před trhy nějak moc. Snad mi to pro tentokrát odpustíte..

10 komentářů:

  1. tak jsem se nějak neprobádala datumem.... v sobotu je 26 a je listopad. Takže trhy jsou v sobotu 26. listopadu? Asi se vloudil tiskařský šotek, hlavně at se na trzích daří. Chci se tam jet taky podívat....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že dorazíte.. Za datum se omlouvám, dělám tři věci najednou a přemýšlím nad čtvrtou - pak píšu blbosti :) Trhy jsou teď v sobotu 26. listopadu.

      Vymazat
  2. Ahoj Baru, takto vzorně Ti malá vydrží jak dlouho? A neříkej, že dvě hodiny dopoledne a dvě odpoledne :-)
    Zítra přeju hodně zákazníků a pěkné počasí. Máš můj obdiv, co všechno zvládáš! iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V klidu asi tak deset minut :) Pak tak dvacet minut s kroucením a nešťastným tvářením a pak šmytec :) Šiju spíš když spí, nebo když ji houšá Karel.. Jaké má být zítra počasí se radši ani nedívám - mám jen stolek, žádnou střechu. A s tím zvládáním je to relativní, šití je pořád relax, takže mi to neva.. Horší s úklidem a tak :)

      Vymazat
  3. Asi se taky přijedu mrknout, jestli budu stíhat.
    pěkný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, budu se těšit! Chystá se jít se mnou prodávat i naše Klárka, tak jsem zvědavá jak to dopadne :)

      Vymazat
    2. tak myslím, že Klárka tam nebyla. já jsem tam byla a viděla tě(můžu tykat?)hned u stanu s podiem. jen jsem se ostýchala.
      pěkný advent. Majka

      Vymazat
  4. Jasně, určitě tykat :) A můžu já tykat :)? Klárka byla jen poslední hodinu, je nachlazená, tak jsem ji delší prodávání rozmluvila.. A určitě se příště přihlas (te), budu ráda, když pak poznám další známou tvář.

    OdpovědětVymazat
  5. jasně, že tykat. a přihlásím, slibuju. zrovna jsi tam s někým povídala, tak jsem jen mrkla a šla dál.
    pěkný den. Majka

    OdpovědětVymazat
  6. A jo, no to já jsem hrozně ukecaná :) Příště na mě klidně houkni..

    OdpovědětVymazat