pondělí 14. listopadu 2016

Klopa nebo zip?



Občas se nechám přesvědčit na změnu střihu některé mnou už dlouho šité věci, i když si úplně nejsem jistá výsledkem. Tentokrát mě přesvědčila kamarádka Jitka (mimochodem, provozuje penzion v jednom moc hezkém koutě Vysočiny), že kapsička na drobné v harmonikové peněžence by byla lepší s klopou než se zipem. Že by se v ní lépe lovily mince.

Já už prošla tolik různých šíří peněženky, na zip postupně přidala kovová táhla a na okraje zipu přišívám látkové okraje. Vytunila jsem druhy výztuh včetně těch do vnitřních přepážek a bočních harmonik, peněženku už třetím rokem sama denně používám a nic bych neměnila. No, možná jen to trapné ruční sešívání na závěr, ze kterého mívám rozpíchané prsty.. To kdyby mi někdo poradil jak udělat jinak, lépe a rychleji, má u mě peněženku grátis :)

Z klopy jsem měla strach, že se bude špatně otevírat, že z ní budou mince vypadávat, že bude uvnitř peněženky překážet.

A výsledek? Klopa vypadá dobře, používá se dobře a zdá se, že ani mince z kapsy jen tak nevypadnou. Že by nový prototyp?

Co myslíte vy - klopa nebo zip?

Žádné komentáře:

Okomentovat