pondělí 30. listopadu 2015

Tišnovské adventní trhy



Bylo mi tam dobře. Ne, že by tržba byla nějak závratná, ale lidi, kteří se zastavili, byli hrozně milí. Že bylo i hodně těch, kteří jen v uctivé vzdálenosti prošli kolem, to je jasné. Ale počítala jsem s tím, takže mě to nijak nevyvedlo z míry. Ale jedna starší paní, ta tomu nasadila korunu. Koukla na ceny háčkovaných hraček a zvolala: Vy jste se zbláznila, to koupím v bazaru za pět Korun :) :) 

S některými jsem si jen tak chvíli povykládala o českých (a zatím většinou o dost hezčích zahraničních) látkách, někteří po mém pobízení do všeho nakoukli a ošahali. Buď něco koupili, nebo si vzali vizitku. A dokonce už i někteří mailem objednali - díky. S jednou paní jsem jen probrala dopodrobna háčkování a navzájem jsme si lecos poradily. Přišlo mě podpořit i pár známých, ségra, kterou jsem v čepici ze samé nervozity skoro nepoznala a celkově to všechno hrozně rychle uteklo.. Moc díky všem, kteří mě podporovali psychicky, materiálně (bez vizitek, visaček a bez krásného hand made stolu od mého muže by můj pocit určitě nebyl tak dobrý) nebo hlídáním holek, abych mohla šít nebo jít prodávat. Bez toho všeho bych to nezvládla... 

Takže pocit mám dobrý a příště zas :) 





P.S. Kamarádka Jitka mě pozvala na jí pořádaný rukodělný trh ve Vlásenici u Kamenice nad Lipou v sobotu 12.12., kde bude mít každý prodávající zároveň i dílničku pro děti, takže se těším na další nové zkušenosti. Teď už jen vymyslet to dětské tvoření a jedem ...


Žádné komentáře:

Okomentovat