pondělí 12. dubna 2021

Polyester




Můj objev posledních týdnů.

Objevila jsem totiž úžasně něžné vzory, u kterých jsem ale bála, že se budete bát :) jejich příliš světlé nepraktičnosti. Tady hned musím připsat, že bát se není čeho, protože všechno, včetně věcí kombinovaných s koženkou, jde vyprat. 

Přece jen jsem ale tyto vzory raději objednala tištěné na polyesteru.

Moje představa tohoto materiálu byla vždycky jako něčeho tvrdého, málo ohebného a nepříjemného na omak. Vůbec to tak ale není, materiál je na svou pověst dost jemný a vlastně příjemný do ruky. A jako bonus odpuzuje vodu a nečistoty, takže když se vám do kapsičky vyšplouchne, mělo by stačit otřít vlhkým hadříkem nebo opláchnout vodou. A když bude hůř - šup s tím do pračky. Nekrčí se, takže pak ani nemusíte složitě žehlit. Tak co, nadchla jsem nějakou švadlenku na šití z tohoto materiálu?

Já se vrhla na etuje. Doslova vrhla, měla jsem v plánu šít něco úplně jiného, ale ono je někdy nutné se na všechno vykašlat a dělat, co se člověku zrovna nejvíc chce. Já vím, že se tím pak všechno sune, ale jednou za čas....










2 komentáře:

  1. Ahoj Baru, ty taštičky jsou překrásné. Přiznám se, že tyto sladké odstíny se mi moc líbí. Moc se ti povedly.
    Nestihám reagovat na všechny příspěvky. Ale poctivě čtu.
    Přeji krásné jarní dny plné sluníčka. No, skoro jarní, že?
    Lenka B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni, moc díky za pochvalu, jsem ráda, že se líbí. Tohle šití jsem si fakt užila: okamžitý nápad a rychlá akce. Mám sto chutí z těchhle látek ušít i batoh, ale jak jsou to světlé barvy, zatím nemám odvahu. No uvidíme... Měj se parádně, jaro už je ve dveřích, věřím tomu.. B.

      Vymazat