středa 28. dubna 2021

Kdy mě batoh zachránil

 



Bez mučení přiznávám, že doteď jsem byla spíše kabelková, což je asi divné vzhledem k tomu, že už docela dlouho batohy šiju. Poslední půlrok si mě ale batohy přetáhly na svou stranu. Posledním a zásadním důvodem bylo chození části cesty do práce pěšky - to je totiž s kabelkou dost nepohodlné.


A kdy ještě to u mě vyhrál batoh a zachránil mě svou velikostí a praktičností?



- Když se odpoledne udělalo teplo a já mohla jít domů jen v tričku (a zbytek nacpat do batohu)

- Když jsem si zapomněla objednat oběd a krom svačinek potřebovala do práce přibalit i krabičku s hlavním chodem

- Když potřebuji převézt své pracovní povinnosti domů/ do práce (ať už ty papírové nebo digitální v laptopu = teď na home office skoro pořád)

- Když vyrážím s dětmi do města a potřebuji jít naslušno, mít s sebou sto nezbytných věcí a zároveň obě ruce volné



Co vy? Nosíte raději batoh nebo kabelku? A byli jste někdy naopak rádi, že máte zrovna ten den kabelku?


Na fotkách jsou poslední dva ušité a na Fler nahozené kousky - tmavý a světlý, noc a den, elegance a optimismus. Mám dnes nějakou básnickou asi :)











Žádné komentáře:

Okomentovat