úterý 8. října 2019

Batohově ...




Přesně tak se teď mám.

Snažím se našít nějaké batohy do zásoby, na sklad. Ideálně jeden batoh denně a mít jich dohromady alespoň deset, lépe patnáct. Abyste měli z čeho vybírat. Protože od listopadu budu mít času o tři kapky méně.

Tahle batohová sada je z minulého týdne, tento týden šiju dva batohy na zakázku - pro dvě kamarádky. Pak taky chystám jednu tematickou kolekci, ale s tím vás budu ještě chvíli napínat.

A protože jak už jsem psala, od listopadu začínám být s časem trochu na štíru (ne, že bych teď nebyla), kdo ode mě budete chtít něco do Vánoc ušít, prosím, pište co nejdříve.

26. října mě najdete v Ostravě na Mint marketu v trojhalí Karolina. Vím, vím, minulý Mint market mě příliš nepovzbudil, ale v mém rodném kraji to prostě zkusit musím. Navíc ten prostor! Jsem zvědavá až za roh a navzdory všemu se těším.

Pak ještě budu 7. prosince na vánočních trzích v Náměšti nad Oslavou - do tohoto města se snad ani nejde netěšit, samé krásné zážitky odtud mám.

Těším se, že se třeba uvidíme..












P. S. Batohy už "visí" - na Fleru :)


2 komentáře:

  1. Baru, čekám na příspěvky, nejdu pár dní na PC a hned tři. Super.
    Batohy i obaly nádherné. Líbí se mi kombinace barev.
    Náměšť mám úplně z ruky, ale tu Ostravu možná dám. Ten den jedeme do Světa techniky a možná přemluvím manžela, abychom zajeli i na Mint. Moc ráda bych vás poznala osobně.
    Obdivuji, kolik toho našijete. Sama mám na šití málo času a přes léto jsem ušila jen dvoje šaty pro praneteř.
    Šití zdar a krásný den. Lenka B.

    OdpovědětVymazat
  2. Lenko, moc děkuji za milá slova. S časem je to věčný boj, teď zrovna ho na šití mám, tak jedu jak drak😉 Toho 26. října budu moc ráda, když se zastavíte, jsou to vždycky na trzích nejlepší chvíle, když dorazí někdo známý. Tak se budu těšit, že to třeba vyjde. Zatím se mějte moc krásně a šití nazdar😀 B.

    OdpovědětVymazat