pátek 17. května 2019

Štendr a hromada batohů



Tak dlouho jsem přemýšlela, jak si vymyslet nějaký origo štendr na kabelky a batohy, až jsem skončila u úplně jednoduchého a klasického. Dá se složit do kufru auta, a to je hlavní. Není asi nutné  být vždy originální :)

Moc děkuji svému muži za výrobu!







A ještě rekapitulace kabelek a batohů, které s sebou zítra do brněnské Mosilany povezu.















Těším se na všechny, které zítra na Mint marketu potkám...


6 komentářů:

  1. Těžko bych vybírala. Moc krásné.
    Ať se zítra daří.
    Lenka B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko moc díky za pochvalu i podporu! Pomáhala i na dálku..

      Vymazat
  2. Jsou nádherné, kabelky i batohy. Věřím, že se Vám podaří všechny prodat, protože těm nemůže nikdo odolat...:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliško, díky, díky, mám radost, že se Vám tak líbí..

      Vymazat
  3. Máte to fakt parádní!
    A pořídit si terminál můžu jen doporučit, měla jsem ho tenhle víkend poprvý na festivalu mini a byla to pohoda a zákazníci fakt oceňovali.
    Žádné nervy s pořízením, ani nastavením nebyly...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozmar moc díky, to přesně potřebuju slyšet. Bojím se toho jak čert. Hlavně případných komplikací přímo v akci. Já a technologie.. Ale udělala jste mi radost, že to snad nebude tak černé:) A dík za pochvalu!

      Vymazat