středa 22. května 2019

Naskladněno




V sobotu jsem na vašich zádech viděla tolik krásných batohů! A pak jsem doma u počítače  zjistila, že moc hezké designové batohy vlastně ani nevyjdou příliš draho.

Kupodivu mě ale nechytá depka ze své cenotvorby, netrápím se myšlenkami, jak to ti lidé (jako výrobci) dělají, že jsou schopni prodávat relativně levně a evidentně uživí sebe i zaměstnance v dílně. No dobře, dobře, trochu mi to hlavou vrtá, ale jen malinko.

Mám totiž obrovskou radost, že se vám mé batohy nejspíš líbí, že když se mi jich pár podaří našít na sklad, během pár týdnů se jich většina prodá. I když evidentně nejsou z nejlevnějších. To je docela dobrá vizitka, což? :)  Moc vám díky!





Snažím se batohy pořád někam "sunout", ideálně kupředu. Poslední vylepšení se týkalo třeba klopy - upravila jsem ji do tvaru půlkruhu a sedí mi to k celkovým proporcím batohu lépe. Taky jsem o pár centimetrů na výšku zvětšila rolovací batoh. Trochu jsem si pohrála i s výztuhou - našívám ji teď přímo na zádový koženkový díl namísto na podšívku.

Mám ještě v plánu zkusit ušít u roll top batohu horní rolování celé látkové - no, uvidíme..








Zase po čase mě popadl fotící záchvat: pobíhala jsem po domě s plnou náručí kabelek a hledala vhodná zákoutí a světelné podmínky.

Všechny batohy i kabelky jsem včera naskladnila.
Z devíti batohů jich zůstalo pět.
Nakoukněte..


4 komentáře:

  1. Baru, máte krásnou a čistou práci a krásně doladěné detaily.
    Spousta žen si rádo připlatí za jedinečnost.
    Vaše batohy jsou šik. Dolaďují outfit.
    Baru, mám otázku. Jak nebo proč Lochta? Vrtá mi to v hlavě. Možná rodné příjmení?
    Krásné dny. Lenka B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, omlouvám se, nesledovala jsem chvíli komentáře, tak čtu až dnes.. Nejstarší dcera, když jí byly tak dva, odpovidala jednu dobu na složitější dotazy slovem "LOCHTA" a děsně se tomu smála. Pamatuje si to, ale dodnes mi není schopna vysvětlit, co tím myslela. Takže ani já vlastně nevím, co to znamená. Je to taková veselá vzpomínka:)
      A děkuji za pochvalu, toho si moc vážím ..

      Vymazat
  2. Barčo, děkuji za odpověď. Nyní je má zvědavost uspokojena.
    Logo je nápadité a pěkně vyvedené. Vzpomínka k zasmání. Ty mám ráda.
    Lenka B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, logo mi navrhovala Šárka Honsová alias Wilburrina, která navrhuje nádherné látky. Nedám na ně dopustit - na látky ani na logo :) A je tam i ta veselá vzpomínka ve formě úsměvu, jsem dlouhodobě nadšená..

      Vymazat