pátek 8. března 2019

Angína..





...je naše letošní prokletí. A tento týden si zákeřný bacil došlápl i na mě. 

V neděli si babička s dědou odvezli dvě menší holky na týden na prázdniny, v pondělí ráno jsem natěšeně zahájila svůj celotýdenní šicí program ušitím Klárčina úpletového trika a pak vyrazila do místního sekáče okouknout nové zboží. Ve frontě na kabinku jsem se začala potit a prodlužovat polykání kam až to šlo a po děsivé noci, kdy jsem se snažila spánek a krk zachránit všemi metodami zázvorem počínaje a paralenem konče, jsem v úterý ráno stejně seděla v čekárně u doktora. A odešla s antibiotiky. A s nadějí, že hned zaberou a nejpozději ve středu dopoledne vykouzlím první kabelku.

Abych to zkrátila: kabelku jsem nakonec s vypětím všech sil (nedá mi to prostě) ušila až dnes. Ani zrelaxovaná moc nejsem - nějak to při horečce asi neumím. Zítra jedeme pro holky, takže využití šesti dnů volna veškeré žádné. Ale abych to neviděla tak černě - s holkama bych ty dva až tři nejkritičtější dny nezvládla, takže vlastně ideální doba k onemocnění :)

Triko jsem šila podle tohoto střihu. Látku - letos mě nějak berou květy - jsem koupila tady a musím říct, že jsem nadšená z kvality (opravdu jemná tričkovina) i z příjemných šíří vyšších než 150 cm. Taky musím pochválit samu sebe, že se mi podařily zahnout rukávy a spodní okraj dvojjehlou bez jejího zlomení. Používám teď obyčejnou patku, jehly se nelámou a zázrakem se okraj nevlní. Dokonce ani průkrčník nikam netrčí - asi jsem konečně správně vypočetla jeho obvod - juchů..



6 komentářů:

  1. Barčo, já jsem v podobném stylu strávila naše jarní prázdniny. Místo času na práci a na šití jsem měla chřipku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, je to pech, ani moc odpočatá si po těch horečkách nepřipadám. Ještěže jsou prázdniny i v létě a bacil v létě (většinou) spí..

      Vymazat
  2. Barčo, nebudete věřit, ale něž jsem otevřela vaše stránky, prohlížela jsem si tuto látku. Sice ne na vašem odkazu, ale moc se mi líbila. Tričko je nádherné.
    Jednoduchý střih a motiv pěkně vynikne.
    Já minulý týden proležela v Alpách. Oni na sjezdovce a já v leže na posteli. Taktak, že jsem došla na WC, kde jsem se nemohla ani uřít. Chytla mě záda. Nemohla jsem se hnout. Nutno dodat, že výhled z okna byl kouzelný, naspala jsem se do zásoby a viděla plno filmů.
    Baru, prostě přírodní síly jsou proti nám. Krásné jarní dny. I když u nás v NJ dnes pěkně fučí. A to jsem chtěla něco udělat venku.
    Lenka B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Téda, Lenko, tak na proležené Alpy je ten můj týden slabý odvárek. To by mě asi piclo. Přírodním silám zdar a jaro do polí! :)

      Vymazat
  3. Baru, prázdniny nám právě začínají, synek ležel včera s horečkou, dnes tu lítá, dcera v pátek a já se těším, až ulehnu, bolí mě každý kloub. Asi jsou to prázdninoví bacilouši:-/
    Tričko moc povedené.
    Obdivuji, jak dokážeš se třemi dětmi šít. Mě prostě nezbývá čas, večer jsem tak ubitá, že usínám cestou do ložnice.
    Krásné dny a zdravíčko.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, bojuju, večery už jsem vzdala:( Ale někdy prohrávám i během dne, často se mi nechce šít zrovna tu hodinu, kdy se to hodí. Jestlis opravdu lehla, tak ať je ten bacil alespoň co nejkratší.. A pak už jen zdraví a pohodu!

      Vymazat