neděle 24. září 2017

Překlápěcí

Ušitá na zakázku i s ladícím miniorganizérem. 

Dlouho jsem tento typ kabely nešila a budu muset zase začít - vlastně mi osobně by tenhle typ kabelky asi vyhovoval nejvíc. Až jednou nebudu jezdit s kočárem a nebudu potřebovat v kabelce stokrát za hodinu něco lovit...

Ještě zkusím do budoucna možná trochu zúžit a prodloužit ucha - aby se dala nepřeklopená nosit i na rameni.









Mám všechny resty došity (minulý týden jsem se překonávala já, muž i holky, a práce šla skvěle od ruky), a tak vymýšlím relaxační program na příští pracovní (polo) týden. 

Občas si říkám, jestli jsem vlastně s tímhle šitím na prodej měla začínat. Kdybych nešila, měla bych (třeba) uklizeno, stihla bych (občas) i něco přečíst a v neděli večer bych (možná) hodinu nehledala Klárčino písmenko "a" (kartičku s psacími a tiskacími "a", jenž máme za domácí úkol rozstříhat), které jsem v pátek někde roztržitě založila. (Našli jsme ho nakonec zpátky v aktovce:))

Ale hned vzápětí mi dochází, že když si chci naplánovat odpočinková tři dopoledne, v každém z nich počítám a těším se na šití. Takže asi není co řešit  a všechno je jak má být..



P.S. Končí free verze mého oblíbeného rychloprogramu Picmonkey na editaci fotek a koláže. Podle toho taky vypadají mé dnešní fotky. Nevíte prosím někdo o nějakém skvělém, geniálním a přesto jednoduchém a hodně hodně hodně userfriendly programu, který toto umí? Ideálně i o tipu na nějaký návodeček  pro ty, co se bez něj opravdu neobejdou a na naučení se mají minimum času? Za každý tip budu moc vděčná. Díky..

10 komentářů:

  1. Barčo, používám fotor.com nebo https://www.befunky.com/create/collage/, není na tom nic těžkého, naučíš se používat raz dva...;-) P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, jsi zlatá, moc díky, hned to jdu omrknout. Dííík! B.

      Vymazat
  2. Barčo, taška je krásná a k těm pochybnostem ti snad napíšu mail:-) Jinak používám program Picasa. Mám i Lightroom Photoshop, ale jsem líná naučit se s ním pracovat:-) L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, Luci, Photoshop je meta, zatím ale vzdálená - ale až Sára trochu povyroste... Znáš to :) Picasa okouknu - díky moc za tip:)

      Vymazat
  3. Kabelky nádhera, úžasná kombinace barev!!! A PicMonkey KATASTROFA !!! Všechny mé fotokoláže také pocházely od PM :-/ Tak krásně v něm pracovalo a "šoupalo" s rozměry i fotkami... Používám na úpravu fotek Zoner, zjistila jsem (v záchvatu zoufalství), že koláže jdou dělat i v něm, ale stejně to není ono...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje slova - tak krááásně se v něm pracovalo.. Na Zoner kouknu, vůbec neznám. Díky moc!

      Vymazat
  4. Tak tahle krásná kabelka je moje!!!Dostala jsem ji v pátek od dcerky k narozeninám.Dnes už jsem s ní dělala parádu. Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to jste mě potěšila.. Moc moc díky za takovou pochvalu:) Ať dobře slouží! Bára

      Vymazat