neděle 17. července 2016

Brněnská ZOO jinak



Strávili jsme tam dneska celý den. Ségra našla na stránkách ZOO info o nové šifrovací hře, která má i dětskou variantu pro děti 5-10 let. A tak jsme ji hned zkusili. Objevili jsme cestičky námi dosud neprošláplé, u jednoho z úkolů u výběhu medvědů si mozek potrápily i my dvě a Klárka byla nadšená. Je asi v těchhle blbůstkách po mě. Hra má i slabiny, to netvrdím, třeba jeden úkol podle mě vůbec nejde splnit, ale co už. Super to bylo.

A varianta pro starší děti nebo možná spíše pro dospělé musí být taky skvělá. Tu jsme zatím nezkoušeli, ale mám plán, že bychom tam na ni mohli nalanařit muže, který s námi v ZOO ještě nebyl :)

No a bonus navíc - dostali jsme poukaz na audiopohádky z audiotéky, tak jsem zvědavá. Pohádky z pražské ZOO se nám líbily moc, tak snad bude tohle taky povedené..



P.S. Pokud se vám líbila kolekce látek Cotton Candy, nad kterou jsem se rozplývala nedávno tady, koukněte na FB na profil AMA-tér, je tam nabídka na objednávku těchto látek za super cenu!

Žádné komentáře:

Okomentovat