středa 10. února 2016

Popeleční...



Měla jsem asi deset nápadů na dnešní post. Poslední dobu mám nějaký přetlak - všude spousta krásných látek, objeveny (konečně!!!) skvělé a relativně levné jednobarevné látky, spousta šicích plánů. Ale nějak se mi to k dnešní Popeleční středě nehodí.Vzpomněla jsem si ale na Klárčin obrázek, který mi k dnešnímu dni nějak pasuje. K počasí, k náladě, ke svátečnímu dni. Je asi první, který půjde do rámečku a na zeď . Děsně si mi totiž líbí. 


Radost mi dnes udělala Syroovka svou citací Tomáše Halíka:
 
"Snad každoročně vám v tento den cituji slova rabína, který radil svým žákům: 
"V jedné kapse noste napsanou větu "Jsi prach a popel" - a v druhé: 
"Kvůli tobě byl svět stvořen". Jedno i druhé je totiž pravda
 - ale jedno není pravda bez druhého."
 

Lepší větu pro poslední dny bych jen těžko našla. Díky.

2 komentáře:

  1. Takový obrázek bych taky vystavila, má krásnou atmosféru. Zdravím, děkuji a ať se tvorba daří! Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, vyřídím to naší Klárce. Bude moc ráda... Měj se krásně, B.

      Vymazat