středa 19. května 2021

To jsem já - Lochta




Nejprve bych vám všem chtěla strašně moc poděkovat za tak velký zájem o kabelky a spoustu inspirativního počtení v komentářích. Ještě si asi chvíli pojedu na téhle superpozitivní give away vlně. Asi opravdu platí, že když člověk něco daruje, dostane nazpět několikrát tolik, díky moc.

Přiznávám, že se mi po minimálních dubnových prodejích začaly v hlavě honit chmurné myšlenky. A sebevědomí před uvedením nové kabelky bylo na nule. Všechny vaše reakce mi obrovsky pomohly, má to moje šití snad pořád cenu.

Měla jsem v plánu vám během tohoto týdne všem ke komentáři ke Giveaway odepsat, tak, jak se o to skoro vždy snažím. Začíná to ale vypadat, že to nestihnu, moc se vám všem omlouvám, nechci vás odbýt dvěma slovy a na delší reakce v tom množství asi momentálně nemám. Ale věřte mi, že jsem je všechny četla několikrát a pokaždé, když budu pochybovat o smyslu svého šití, půjdu přesně na tyhle komentáře. Jsou povzbuzující, nabíjející, úžasné. Díky.


...


Dnes jsem si sepsala pár bodů o sobě a svém šití, takové shrnutí o mě, které je asi dobré si jednou za čas vytvořit. Pro sebe, pro vás, pro budoucí vzpomínky. 

Tak tady mě máte:


...


O mě


Šiju už skoro patnáct let a od jednoduchých kabelek pro sebe jsem se postupně dostala přes peněženky a toaletky ke složitějším střihům. Nejvíc pyšná jsem momentálně na svůj autorský střih batohu, stál mě spoustu nervů, ale postupně jsem jej vypiplala k dokonalosti.

Miluju látky a jejich vzory, proto jsou batohy, kabelky a všechno mé zboží z velké části látkové. Některé více namáhané části jsou doplněny praktickou koženkou. 

Lochta je a nejspíš i vždy bude one woman show. Šití, focení, sociální sítě, komunikace s vámi, odesílání balíčků, faktury, objednávky materiálu - někdy mi z toho jde hlava kolem. Ale já to tak ráda, pořád se něco nového učím a střídat to všechno je vlastně moc zábavné.

A aby toho střídání nebylo málo, pracuji na částečný úvazek jako klimatolog na Českém hydrometeorologickém ústavu, to mě totiž taky moc baví. K tomu mám skvělého manžela a tři malé dcery, které někdy mou energii dost vysosnou, aby mi jí ale vzápětí nalily do žil trojnásobek.

Šiju doma, ve své malé dílničce nad schodištěm, přímo v centru celého rodinného dění. Někdy výhoda a někdy vůbec. 

Každý výrobek ušiji jen v limitovaném množství kusů, některé jsou úplný originál. 

Batohů a kabelek takzvaně na sklad stihnu ušít jen malé množství a dost často se po ušití rychle prodají. Můžete mi ale napsat - vybereme spolu látku a vy tak budete mít batoh nebo kabelku přesně podle svého gusta.

Mé zboží najdete na Fleru pod profilem Lochta, můj vlastní Lochta e-shop je časem v plánu. Objednávat můžete i přes mail. Prodávám taky v brněnském Placestore na Moravském náměstí.


Těšilo mě.



3 komentáře:

  1. Váš um a blog je úžasný..💕♥🙏
    Jsem stálucí a čekám na příspěvek..
    Jste ostříhaná...moc a moc Vám to sluší.♥
    Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, moc díky, to se kráááásně poslouchá. Fotka je už dva roky stará, žádnou novější a použitelnou se mnou jsem nevyštrachala, ale příští týden jsem objednaná ke kadeřnici, tak pak honem šup před foťák :) Mějte se parádně, Bára

      Vymazat
  2. Jé Barunko..jste krásná a moc šikovná...♥
    Přeju krásné dny..s rodinou a v přírodě.🍀

    OdpovědětVymazat