středa 18. září 2019

Sítě





Myslím teď ty sociální, mi dávají trochu zabrat. Moc dobře vím, že se bez nich neobejdu, pořád ale bojuji s genem po svém taťkovi, který dodnes nemá ani mobil a je šťastný. Stejně tak já bych si, nebýt švadleny Lochty, nejspíš dál v klidu vystačila s tlačítkovým mobilem. A vlastně ani to telefonování si příliš neužívám.

Jenomže to nejde, a tak bojuju. Pořád sice moc nechápu všechny funkce, které nabízí facebook (chápe je vůbec někdo, když jich je tak moc?) a pravidelně chytám deprese při jakémkoli pokusu naučit se "tam" něco nového. Včera jsem se pokoušela změnit Lochtě profilový obrázek a co myslíte? Nedopadlo to. Nebo alespoň ne tak, jak jsem zamýšlela. Než mi (zase) můj drahý muž vysvětlí, že je to přece úplně triviální, budu si chvíli myslet, že abych do fotky nacpala i logo, musím použít některý z grafických programů. Až bude čas..

Teď v září se pokouším zdolat instagram. Můj manager pro sociální sítě (chápej můj muž:)) mě nedávno našel, kterak studuji článek o tom, jak správně vybrat hashtag. Přišlo mi to jako úplná věda. Obrátil oči v sloup, mám tam prý narvat slova, která mě zrovna napadnou. Tak jo.

Snažím se teda méně o všem přemýšlet a více vkládat fotky a psát popisky.

Nová doba si žádá nové přístupy.

A je to vlastně super, rozpohybovat občas mozek. Nakonec ta rozmanitost činností mě na mém šití tak moc baví. A vaše reakce - z těch mám vždycky takovou radost!








Tak konec frflání a facebooku a instagramu zdar!

10 komentářů:

  1. Jůůů Baru, huráááá!!! Dlouho jsem tě na Instagramu (jelikož se má pozornost z FCB přesunula před časem spíše tam) vyhlížela :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je to tam :) Taky mám pocit, že se už před časem všichni přesunuli a já furt nic..

      Vymazat
  2. Barčo, slovo "hashtag" jsem si musela vyhledat a stejně nepochopila.
    Jste úžasná a moc vám závidím a přeji, čas na šití.
    Krásné taštičky a batoh je nádherný.
    Lenka B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, jak já Vás chápu :) Taky bych to slovo neznala..
      Moc díky za pochvaly.
      Člověk si vždycky myslí, kolik toho stihne, a najednou je půl třetí. Ale je to skvělé, užívám si to:)
      B.

      Vymazat
  3. Baru, já doufám, že budeš plně fungovat i tu. Instagram nemám a nechce se mi ho zřizovat jen kvůli tomu, abych tam sledovala ostatní. Mně se líbí blogy a ta dlouhá omáčka(myšleno hezký článek) k těm fotkám. Ať se Ti daří! M.

    OdpovědětVymazat
  4. Maru, neboj, jasněže jo. Blog je mi pořád nejbližší a nejsympatičtější. Taky o dost raději čtu blogy než cokoli jiného. A pořád doufám, že sem budu psát i víc:)

    OdpovědětVymazat
  5. Důležité je začít, hashtagovat se dá naučit za pochodu. Pak přijdou instastories, direct messeages ...
    Sama za sebe mám taky nejradši blogy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cože, cože? :) Ale jo, na všechno časem přijdu.. Cesty vlakem do práce budou dlouhé, tak se aspoň zabavím.

      Vymazat
  6. Baru, já teda sítě používám, jelikož mi prostě nahrazují prodeje naživo a stejně tak komunikaci se zákazníky, ale že bych odhalila tajemství, jak vlastně fungují, to ne...:-) Co mně připadá super, dost často zaujme jen málo lidí, a naopak, když zveřejním nějakou pro mě banalitu, bývám překvapená, jak zapůsobí... Snažím se mít na mysli: "Špatný pán, dobrý služebník.", a tak nějak si jimi proplouvám prostě po svém...:-). (Třeba Instagram jsem se naučila pořádně ovládat cca po roce a půl.:-D) Tak hodně zdaru, to půjde...;-) P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, moc díky. Zní to asi blbě, ale je to taak úlevné slyšet, že to všichni nedáváte levou zadní. Je třeba překračovat vlastní stín. A místy mě to už začíná i bavit🙂 Hlavně teda čubrním jaké máte všichni nádherné fotky, na Instagramu daleko víc vyniknou. Klobouk dolů..

      Vymazat