pátek 3. srpna 2018

Léto u knihy


Dala jsem si jediný slib na prázdniny - přečíst alespoň jednu knížku. Jsem totiž ostuda, číst poslední dobou vůbec nestíhám.

Kniha Slepá mapa od Aleny Mornštajnové se čte sama, takže už mám skoro splněno. Pokud máte někdy stejně jako nutkání se litovat, přečtěte si ji taky :)





A aby byla motivace ještě větší a taky aby kniha neutrpěla ještě víc než s mým mužem na vodě, ušila jsem si na ni obal. A k tomu rovnou pět dalších, do sady. Jak jinak než z Lotta látek..



Ještě jedna nová kabelka k tomu.


A teď už hurá pro holky.. 

3 komentáře:

  1. Začala jsem Hanou a do týdne přečetla další dvě knihy Aleny Mornštajnové. Skvělé knihy! Škoda, že takoví autoři nepíší rychleji ;-)
    Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlo, jdu shánět další dvě - Slepou mapu jsem zhltla skoro jedním dechem:)

      Vymazat
  2. Já četla jen Hanu, takže moc děkuji za tip! A obaly na knížky jsou parádní :). Jitka

    OdpovědětVymazat