pondělí 10. července 2017

Čtyřletá indiánka



Terezka slavila minulý týden čtvrté narozeniny..

Miluje koně a kočky (živé, plyšové i namalované), krémové zeleninové polívky,  svou červenou, puntíkovanou točící sukni (děkujeme tetě Markétě) a všechny ostatní holčičí parádivosti. Červenou barvu aktuálně vyměnila za růžovou - asi nějaká školková davová záležitost. Má potřebu zdobit sebe i všechno kolem sebe. Máme už razítko medvídka na dvou trámech, fixkou vylepšeného houpacího koně a pár kruhů na zdech. Že prý byly předtím smutné..



Nějak se u nás ujalo, že si na své narozeniny oslavenec může k obědu "objednat" jakékoli jídlo. Terezka si přála rýži v mlíku - že by to dítě bylo po mě?

Přála si dostat plyšového koně, kočku nebo ušitou panenku - Klárka ji totiž tu svou nechce půjčovat a nechat převlékat. Plyšáků máme mraky, a tak jsem tradičně o půlnoci před dnem D došila jednu zrzku jenom pro ni. A aby byl i koník, má je panenka na sukni..


P.S. Indiánská trika jsme na školkový indiánský týden vyrobily z mých starých tílek. Svázala jsem nahoře ramínka, aby holkám nepadaly, holky si je vyzdobily bramborovými razítky a barvou na textil. Největší úspěch mělo razítko s pírkem. Čelenku jsme umotaly ze dvou hnědých koženek z galanterie, a pár tyrkysových pírek z papírnictví, které jsme zapíchaly pod navlečené korálky.

2 komentáře:

  1. Krasna indianka! Ta kozenkovo-pirkova celenka je uzasna, to budu muset Barce taky vytvorit ;-) A panenka nema chybu!

    OdpovědětVymazat
  2. Čelenku doporučuju - výroba je na pár minut a parádu nadělá velkou. Tak jsem ráda, že jsem Tě inspirovala. Já se jdu teď zrovna k Tobě na blog do dětského pokoje inspirovat kde koupit povlečení :)

    OdpovědětVymazat