středa 3. srpna 2016

Zabydlování

Náš budoucí obývák už několik dní vypadá dost skladišťově. Krabice, vakuové pytle a zase krabice.. A mi nějak nejde smířit se s tím, že když se protahovala celá rekonstrukce, musí se teď nutně protahovat i ta poslední zabydlovací fáze... Holky jsou do víkendu u babičky a mi je už teď jasné, že nastěhování věcí do skříní a zařízení jejich pokojíčku je do tohoto termínu nemožné. Skříně ještě potřebují jeden nátěr, podlaha naposled vybrousit (nechci už nikde ten jemný prach!!), dětský pokoj poslední vrstvou vymalovat.


Ale nevzdávám to. Včera jsme finálně rozmístili nábytek v mé pracovně, takže mě dnes čeká zabydlet tohle. Jen těch věcí je všech nějak moc...

Mezitím vším jsem stihla zaběhnout na poštu pro Oringlí pexeso, které je prostě úžasné. Ty barvy a vzory a nápad a rozšíření. Skvělé a já už se těším, až si ho s Klárkou zahrajeme v jejich novém pokoji...

Taky šiju a šiju a šiju. Objednala jsem si minulý týden všechen potřebný materiál, který mi průběžně skoro na všech frontách došel, a nechala si vyrobit úžasné etiketky. Jsou krásné a profi, za dobrou cenu a já si tak (po nekonečných úvahách jestli je v rámci šetření nezmastím sama) ušetřila spoustu času. Ušila jsem zatím čtyři malé překlápěcí kabelky a pak... 

Pak jsem začala šít patchworkovou deku. A chytlo mě to. A nemůžu se od toho odtrhnout. A jestli najdu dostatek vatelínu a látky na spodní stranu, tak ji dneska dodělám. Protože dokud tuhle deku nedošiju, nic jiného neušiju ani nenastěhuju... Nedá mi to a nedá. Taky vás někdy něco absolutně mimo plán popadne a nepustí?

10 komentářů:

  1. Přeju hodně sil. Úplně se mi vybavilo, když jsme se nastěhovali.... všude ty krabice.....je to náročné. Těším se na fotky pracovny:o)Moc se mi líbí ta deka! A etikety taky, jsou takový přírodní a to já ráda....

    OdpovědětVymazat
  2. Ale počkej, to bude slast, až si zahrajete v krásném novém prostoru:-). Děkuju moc, Baru, ani nevíš, jak moc mě těší, že se líbí! A etikety jsou parádní! P.

    OdpovědětVymazat
  3. Baruš, tu potřebu dokončit deku naprosto chápu, jak už jsem psala u mně, máme to podobné:-) Etiketky super! Pexeso bych si také zahrála, Adámek je v něm přeborník, takže mám co dělat :-) A ty krabice? Tuto část našeho bydlení považuji za nejnáročnější, ale také nejkrásnější:-) Moc se těším na další fotečky, jak zabydlujete:-) L.

    OdpovědětVymazat
  4. Hodně sil, ať máš brzy vybaleno. A díky za tip na etikety, taky bych si mohla nějaké konečně objednat.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc díky za všechny povzbudivé komentáře, úplně mě po ránu nastartovaly "k akci". Během dneška snad pracovnu dokončím, tak snad fotky brzy budou... Díky moc, fakt jste mi udělaly radost!

    OdpovědětVymazat
  6. A do toho všeho čekáš miminko? No téda! Tak trochu závidím tu aktivitu:). Paráda, jak vše stíháš!
    Etikety jsou moc povedený!

    OdpovědětVymazat
  7. Jojo, čekám, o chvilku dříve než ty, v půlce října :) Dneska už ale taky protestovalo, tak nevím jestli to bylo čočkovou polívkou nebo tím pobíháním, každopádně budu muset asi taky zvolnit...

    OdpovědětVymazat
  8. Já už se taky těším, až budeme ladit náš nový domov. Zatím jsme ve fázi shánění pozemku a hlavně šetření peněz, protože to nebude levná záležitost a úroky u hypoték nás dost děsí. Věnujeme se teď proto hodně investicím přes platformu Bulios BLACK , díky kterým se nám naše úspory rozrůstají, takže si pak snad nebudeme muset brát tak vysokou hypotéku.

    OdpovědětVymazat