úterý 17. května 2016

Když se zadaří


Někdy začnu šít a nejde to. Trhá se nit, dělám chyby, šiju nakřivo, více párám než šiju. To pak odcházím dělat nějakou přínosnější činnost, tohle by nemělo cenu.

A někdy šiju (peněženku pro sestřenici se speciálním požadavkem na velké množství kapes na karty). A říkám si, jak mi to pěkně jde. Líbí se mi kombinace látky, zipu a doplňkové látky, všechno jde rychle a od ruky. 

Po třech a půl hodinách šití se jdu se svým veledílem pochlubit  muži a jen tak mimochodem vyzkouším, jak to těm kartám v kapsičkách sekne. A zjistím, že do šesti kartových kapsiček se karta vejde a do zbylých dvou se sice taky vejde, ale musí se tam trochu nasoukat. A to teda naštve!

Studenou sprchu ještě dokoná muž, který se soucitem sobě vlastním řekne: "Sis to měla pořádně přeměřit." :)

Peněženku sestřenici jsem nakonec ušila ještě jednu. Takhle mi ale zůstala, chvíli jsem přemýšlela, že svou blbost utajím a peněženku si nechám pro sebe. Jenomže je na mě moc dlouhá a při mém množství pitíček a svačinek a náhradních oblečení by mi do tašky asi ani nevešla. Takže jsem se rozhodla ji vystavit k prodeji se slevou. 

Cena této peněženky je 400,-, nevystavuji ji zatím na Fler, protože by cena narostla o Fler provizi. Je dlouhá 19 cm, takže o kousek delší než ty na Fleru. Má kapsu na zip na mince, tři přihrádky a osm kapes na karty. Je podžehlená pevnou výztuhou, která pěkně drží tvar, naimpregnovaná proti ušpinění a v případě potřeby se dá na 30 stupňů šetrně vyprat a vyžehlit. A dá se díky svému delšímu rozměru podle mě klíďo píďo používat i jako psaníčko.. Zájemci pište sem nebo na mail... Konec reklamy a příště zase něco z jiného soudku.


P.S. Moc děkuji za všechny gratulace k minulému příspěvku o našem očekávaném třetím chroustíkovi  - vůbec jsem tolik komentářů nečekala a udělalo mi to móc velkou radost.

2 komentáře:

  1. Aj ja mám špeciálne pre teba jeden KUK na blogu, schválne, či uhádneš okienko:-)

    OdpovědětVymazat
  2. No jasně, pozdě, ale přece :) Já tyhle kořenky sehnala za pět minut dvanáct ve výprodeji - málem mi unikly, to by byla věčná škoda..

    OdpovědětVymazat