pátek 22. června 2018

Je doma!


Obrázek naší rodiny od Peti Oringle.

Čučím na něj už dva dny a nemůžu se vynadívat. Nechápu, jak je možné obličej tak zjednodušit a zároveň vystihnout vždy podstatný rys.

Teď ještě rámeček a šup s ním k tišnovskému obrazu, který už od Peti nějakou dobu máme. A pak už se jen denodenně kochat..

Moc děkujeme!




11 komentářů:

  1. Barči, to je nádhera, nemůžu se vynadívat:) až jsem dokonale prohlédla vaše obličeje, a dostatečně se sama se sebou vynahádala, kdo si je nejpodobnější, všimla jsem si toho rámečku a začala čučet nanovo:))) takový bych chtěla taky (teda jako nás:-) jenže co já tak můžu vyměnit:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Danči, já přesně takhle každé podívání objevím další skvělost :) Co si udělat radost k výročí svatby? :)

      Vymazat
  2. Přesně tak, Petiny obrázky mám taky moc ráda, čiší z nich taková pohoda. Náš rodinný obraz taky namalovala neskutečným způsobem, souhlasím s tou podobou, obrázky jsou namalovány "jednoduše", ale vystihují ty nejdůležitějsí rysy.
    A Tišnovská radnice :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, přesně.. A náš dům, a kopretiny a mrkve s pórkama.. všecko :)

      Vymazat
  3. Barčo, moc vám to slušíííí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No my nemáme snad jedinou společnou fotku, takže nás konečně vidím pohromadě ;)

      Vymazat
  4. Parádní kousek. Od Péti mám doma čtyři její "květinářky" a zrovna dneska jsem kvůli nim malovala v koupelně, aby měly ten "správný" barevný podklad :-) Hezké dny A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Já už mám v plánu taky několik polštářů a dek tón v tónu :)

      Vymazat
  5. Krásný obrázek, taky mám už dlouho zálusk. To je vel. A4? Díky.

    OdpovědětVymazat