středa 20. června 2018

Pánská taška


Nechala jsem se přemluvit na pánskou tašku. Našla střih (Bellet), ale musela ho upravit, přepočítat, přeměřit a znovu upravit. Pak jsem se začala bát. Podšívka totiž měla být s autobusem a já měla téhle úžasné bio látky tak akorát. Co když to zkazím?

Pár dnů jsem se proto musela do šití nutit.

..

Výsledek mě ale moc příjemně překvapil. Kombinace pevné šedé potahové látky zvenku a veselé podšívky mě nadchla. I velikost 22 x 19 x 5 cm (popruh 70 - 135 cm) je tak akorát na příruční pánskou tašku.

A já přidávám tenhle typ tašky do svého portfolia - složka "na objednávku".










5 komentářů:

  1. Je senzační. Povedla se. Lenka B.

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Ale byl to boj :) Doufám, že jsem si dobře zapsala postup :)

      Vymazat
  3. Je to pěkná taška. Mě se teda líbí spíše jednobarevné pánské tašky a dovedl bych si odpustit i tu pestrobarevnou látku uvnitř. Na druhou stranu ale i já, přestože jsem poměrně konzervativní, mám v šatníku pár šílenějších a barevných kousků. Někdy se prostě člověk cítí tak, že vytáhne něco víc "crazy" :)

    OdpovědětVymazat