pondělí 15. srpna 2016

Šicí rekapitulace

Šiju, šiju a šiju... Stříhám už více na stole než na zemi, protože pomalu nastává období, kdy si přes břicho tkaničky nezavážu. Taky konečně trochu zpomaluji, i když jsem zvědavá, jak dlouho mi to vydrží - pidi chroustík si o zklidnění dost razantně říká. Pracovna vypadá, že bude možná nakonec prvním kompletně zařízeným pokojem. I když pořád visí ve vzduchu, jestli tam nakonec nepřestěhujeme ložnici, takže vlastně nevím, jak dlouho bude ještě pracovnou. Ještě ale potřebuji doladit pár kousků a pak určitě vyfotím. Protože pracovna, to je sen... (alespoň můj).

Šiju, neboť potřebuji zaplnit stůl na Vlásenických trzích. Už mám jen čtrnáct dnů! Můj manažer kvality, sociálních sítí a nově i výroby (:)) mi stanovil kvóty. Že prý by bylo dobré mít "na skladě" 20 obalů na knihy, 10 větších kabelek, 10 menších kabelek, ... Zbytek už jsem raději zapomněla... Každopádně mě to trochu nakoplo (hned potom, co mě zdeptalo, že to nemám šanci ani čas nikdy zmáknout) a namotivovalo k práci, takže po večerech se snažím alespoň část kvót naplnit. A díky včerejšímu prckem naordinovanému klidovému režimu jsem něco konečně stihla i nahrát na Fler.



Doplnění čtenářské výbavy o nové obaly na knížky a několik záložek. (Původně vznikly jako náplň do krabiček Geocachingu, který naše holky zbožňují, ale řekla jsem si, že se hodí mít v sortimentu i něco za pár korun :))




Kapsičky na všechno, rozměr 16 x 12 cm a toaletky 28 x 17 cm.



Moje oblíbené překlápěcí kabelky, v překlopeném stavu veliké 24 x 18 cm, kterých pro sebe plánuji ušít časem hned několik (až "jednou" přestanu vysedávat doma s dětmi, přestanu s sebou tahat pitíčka, svačinky, hračky a tunu náhradních oblečků a začnu žít společenským životem...)





A tři kabelky, z toho jedna (karamelová) na objednávku a dvě na sklad. Začala jsem nejen pod vnější látku (S320), ale i pod podšívku nažehlovat kvalitní výztuhu decovil light. Jsem nadšená, protože kabelka najednou vypadá dost jinak, profesionálněji, pevněji a ani po vyprání by neměla kabelka změknout a zvlnit se. Horší už to je s výrobní cenou, která tak kapku narostla. Spočítala jsem ji na 450 Kč, při použití zahraniční látky za plus mínus 270 Kč/m. Tak nevím, jestli se mi takové zkvalitnění vyplatí a jestli si za něj budou lidi ochotni připlatit. Uvidíme..

Teď zase nastal chvíli čas na zakázkové šití, které se mi jen během dnešního rána kapku nakupilo (juchů), a pak snad ještě něco na prodejní stůl stihnu přidat..

2 komentáře:

  1. Baruš, opět nádhera. Jsi šikulka a neboj, kvalita se určitě vyplatí! Štítky ti tam krásně sedí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Luci.. S tou kvalitou uvidíme, ale taky tomu věřím :)

      Vymazat