pondělí 8. srpna 2016

Recy dělnické skříňky

Moje a mužovy priority se občas dost zásadně rozcházejí. I proto byla naše domácnost poslední (zabydlovací) týden hodně italská...

Moje a mého muže "zabydlená" skříň. Za těchto okolností jsem dost ráda, že jsme tyto skříňky našli na původní půdě dvě :)


P.S. Poličky je nutné ještě časem nalakovat, aby oblečení kvůli třískám nepouštělo oka. A Karel prostě (asi dost logicky) naznal, že než se toto stane, nemá cenu dělat komínky a vlastně ani poličky do skříně strkat. I když, mezi námi, moc nevěřím ani v ty budoucí komínky...


7 komentářů:

  1. Super! Chlapi to maj jinak :-) Petr by chodil pro trika do pokojíku klidně ještě rok, tak jsem mu to teď do té ložnice přestěhovala raději sama, snad mě nezabije :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já už se třeba uklízení nářadí a všemožných strojů na našem domácím staveništi vyhýbám - pže mě to stojí dost energie a pak ještě dostanu sprda, že nemůže nic najít. On v tom totiž evidentně má nějaký (pro mě totálně nepochopitelný) systém :)

      Vymazat
  2. Parada! Mate to krasne:-) U nas je paradoxne poradnejsi muz, jeho dilna to je system....:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, no tak to je paráda! I když teda v některých ohledech to taky musí být na budku...

      Vymazat
  3. Jůůůů, ta je krásně "vymazlená" !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Jůůůů, ta je krásně "vymazlená" !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky! Je to teď u nás asi nejfotogeničtější místo - s těmi děravými kolečky se moc dobře fotí kabelky :)

      Vymazat