úterý 2. února 2016

Tři večery v Paříži


 
Mám ideální podmínky. 

Poprvé v životě mám svou vlastní pracovnu (i když paradoxně v domě, kde jinak zatím obýváme jen dvě místnosti) a hlavně nejlepšího chlapa. 

Nově mám totiž nabídku na tři odpoledne a večery v týdnu jen a jen na šití. Taky poprvé v životě. Navíc čas nejde nijak proflákat. Když se totiž vysoukám po žebříku nahoru do pracovny, nic jiného než šít tam prakticky nemůžu - maximálně tak ještě věšet prádlo. 

A to není všechno, co mám poprvé v životě. Poprvé v životě mám totiž taky vyčištěný a promazaný stroj (to spáchal taky můj muž). Včera jsem na něm začala šít mojí (první v životě :)) celokoženou kabelku a jel jak drak. I osm vrstev koženky zmákl!

První tři večery jsem tak (za bojového pokřiku holek, které dole ničily muže, ale za mnou se po žebříku nedostanou - juchů) strávila s mou oblíbenou pařížskou látkou. Izak Zenou prostě umí, to se nedá nic dělat. 

Kolegyně od taťky z práce si  z ní objednala obal na knihu. Takže mám hned čtyři, že :) Když už tak už... Obaly jsou promyšlené do posledního nitě, díky svěží barevné gumičce jdou velikostně nastavit, kniha jí jde založit i zvenku stáhnout pro nošení knihy v tašce. 

A k tomu pět penálů nebo prostě kapsiček (já jednu plánuji do kabelky na věčně se mi tam povalující žvýkačky, kapesníčky, jelení loje a podobně). Děsně mě navíc baví, že i když jsou všechny tyhle penály a knihobaly stejné, jsou co kus to originál. Stejný výřez z látky už totiž těžko najdu..

Takže šití zdar!

P.S. Kdyby někdo z vás měl o něco z "francouzské kolekce" zájem, okoukněte ji na Fleru tady a tady a pak mi napište sem nebo na mail - bez Fler provize vás to vyjde levněji...



Žádné komentáře:

Okomentovat