úterý 16. února 2016

Jednobarevná bavlna




 Mám poslední dobou více nápadů než času. Takže to dneska bude trochu tři v jednom. 


Už dlouho tady chci napsat (a podtrhnout), že se mi konečně po mnoha šlápnutích vedle podařilo objevit skvělý zdroj jednobarevných látek. Ty, na které jsem zatím měla štěstí, byly vždycky nějak moc pevné, neohebné, neforemné. A Klárka, když jsem jí z jednoho kousku ušila šaty, si je odmítla znovu oblíct. Svěrací kazajka hadr.

Asi to byla z velké části moje chyba a nezkušenost, protože mi asi tak nějak nedošlo, že musím hledat nižší gramáž. Nebo ještě lépe popelín. Našla jsem teď obojí na stránkách Domu látek. Krásné barvy, příjemné ceny. 140g / m2 firmy Öko-Tex, lepší asi na neoděvní šití, nebo superjemný 105 g/ m2 popelín. Obojí vyzkoušeno, zaručeno...

A díky jedné moc milé zákaznici, která si v Domě látek vybrala látku na kabelku, jsem měla o důvod navíc si spolu s vybranou látkou objednat několik látek ze zimního výprodeje. Kolekce Minimalista a Utopia (psala jsem o této kolekci v posledním látkovém příspěvku) tam byla za neuvěřitelných padesát procent původní ceny! No nekupte to. To říkám pořád, že jsem ideální člověk na výprodeje všeho druhu. Líbí se mi totiž asi jiné věci než většině obyvatelstva, takže na mě alespoň vždycky zbydou...

No a taška... Tak to je novinka, která včera vznikla trochu z nouze. Nastříhala jsem si látku na dvě panenky, ale pak jsem zjistila, že nemám ani kousek dutého vlákna na vyplnění. Ale myslím, že je to celkem dobrá znouzectnost, takže jich asi ještě pár ušiju. Podrobnější info na Fleru, ale kdyby vám náhodou padla do oka, pište sem nebo na mail - ušetříte vy i já...


Žádné komentáře:

Okomentovat