sobota 27. února 2016

Jak bylo (a jak bude)


Bráním se dost tomu, dávat sem na blog příliš často fotky mnou ušitých věcí. Připadá mi, že s tím nemůžu pořád otravovat, že čtenáře přece zajímají i jiné věci a inspirace.

Tento týden byl ale ve znamení dodělávání restů (nebo spíše snahy o to) před jarními prázdninami. A na nic dalšího moc nebyl čas. Hodně jsem toho stihla a hodně taky ne. 

Ve čtvrtek ve mně zase po čase převládla netrpělivost nad trpělivostí (jak jinak než z rekonstrukce našeho domu), čímž jsem stihla úspěšně zdeptat sebe i svého muže. Zkusím se polepšit a naučit se čekat.

Na druhou stranu se mi ve čtvrtek taky podařilo domluvit výměnný obchod s Oringle - obrázek za tašku. Takže velké nadšení a těšení...

V pátek jsme sbalili pět švestek a na jarní prázdniny se přesunuli k našim na sever Moravy. Naordinovala jsem si klid. Ne na lůžku, ale bez šicího stroje. Jediným úkolem je alespoň pár dlouho (si) slibovaných háčkovacích návodů. Ale bez činnosti to určitě nevydržím, jen ji nechci mít naplánovanou a stresovat se s ní..

A protože jsem si řekla, že je dobré mít své šicí a jiné počiny zdokumentované, šup sem s tím, co jsem v posledních dnech ušila. Ale dalších pár příspěvků bude o něčem jiném, slibuju...


Dvě baletky, u kterých pořád přemýšlím, jestli se mi vlastně vyplatí je šít pro prodej. Na druhou stranu, radost těch, kteří si ji už koupili je tak velká, že i  kdyby jen pro tohle, vyplatí se to...

Taška na objednávku přes Fler. Dala jsem slečně (paní?) možnost  vybrat si jakoukoli látku z Domu látek. Nadšeně si vybrala, já s radostí ušila (ten červený zip, na ten jsem obzvlášť hrdá :)). Postup výběru látky podle svého gusta se osvědčil, jdu do toho... Kdo další si chce vybrat látku?:)


 A to je ta výměna. Taška (ta pro Péťu - Oringli - bude šedošedá) za obrázek (prosila jsem, jestli by pro nás namalovala něco jako mapu, tak uvidíme..). Těším se strašně moc!



Žádné komentáře:

Okomentovat