úterý 12. prosince 2017

Nová a lepší

V určitých ohledech jsem dost perfekcionista a s překlápěcí kabelkou jsem pořád nějak nebyla spokojená. A tak jsem ještě přidala magnetické zapínání, dovnitř kapsu na zip a hlavně ještě jeden pár kovových kroužků, aby se kabelka dala nosit za popruh nejen překlopená, ale i nepřeklopená. Trochu jako messenger. A mě osobně se asi nejvíce líbí jedna karabina popruhu zapnutá do spodního kroužku a druhá do horního kroužku, překlopení je pak jakoby trojúhelníkové. Jak ale všechno dělám poslední dny v šílené rychlosti, nějak jsem to zapomněla nafotit.



Více kabelek už letos ušít nestihnu, na šití těchto nových se ale do nového roku hodně těším. Jsem z nich asi trochu nesebekriticky nadšená. A o Vánocích třeba stihnu nějakou i pro mě :)

Během dneška plánuji doplnit můj Fler e-shop o obaly na knihy a toaletky, pokud něco z toho ode mě plánujete, poslední balíčky bych chtěla odeslat tento pátek - mám strach, že potom už to Česká pošta nebude stíhat. Pište si o ně klidně sem nebo na mail - vyjde to levněji..

8 komentářů:

  1. Ta látka... A v kombinaci s červenou koženkou je úplně boží. Brala bych ji hned, ale musím se krotit :-) Hezký svátky přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Jojo, původně jsme z látky plánovali podsedáky, ale už na ně nejspíš nevyjde :)

      Vymazat
  2. Barčo, je moc hezká a má šmrnc! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná a souhlasím, bez té kapky červené by to skutečně nebylo "ono" .-)

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Jé, tak to mě mrzí, že jste nenapsala tady, byla by o chlup levnější :( Zítra posílám.. Ať dobře slouží..

      Vymazat