pátek 21. července 2017

Samostatné



Jsou holky obě čím dál více samostatné. A já z toho mám radost. 

Dokáží přespat samy na zahradě ve stanu (se zamčenou brankou, nezamčenými dveřmi a rozsvícenou předsíní) bez toho, aby se vprostřed noci stěhovaly dovnitř. 

Nemají problém strávit týden u jedné nebo druhé babičky. Po týdnu se začne stýskat mě i jim. Ten týden si ale oboustranně užíváme - je potřeba si od sebe občas odpočinout. 

A je taky potřeba vyslat je čas od času do světa s mužem. Když jsem byla malá, co bylo víc než nemuset se večer sprchovat, jít spát v kolik se mi zlíbí, večeřet špekáčky, nemyslet na zubní kartáček (vlastně ho s sebou ani nemít) a spát ve stanu se třemi kamarádkami, protože taťka to zmákne pod širákem. 

Taška náhradního oblečení se mi po dvou dnech vrátila domů nedotčená a holky nadšené.. 



2 komentáře:

  1. Miminka jsou fajn, dětičky, co se učí první krůčky a vrávoravě cupitají klidně střemhlav do propasti také, ale já si teda vzrůstající samostatnost našich dětí (3,5 a 6) a to, že nemusí mít už 100 % mé pozornosti taky celkem užívám :-)) I když pak je mi zase na druhou stranu někdy líto, že už mě tolik nepotřebují... No je to maglajs ty mateřské pocity :-))) A tatínkovské výpravy, kde vládne anarchie jsou NEJ!

    OdpovědětVymazat
  2. Já čekám, kdy na mě lítost přijde, a zatím nic.. Ale je to asi Sárou, ta mě zatím potřebuje dost. A to ještě nepřišla žádná separační úzkost. A taky až budu přestávat kojit, to mě hormony asi převálcují :)

    OdpovědětVymazat