neděle 23. července 2017

lind


Sítotisk, modrotisk, otisk, pravidelně-nepravidelné vzory, béžová a modrá, plátno. Látky přesně podle mého gusta. 

Už dlouho jim odolávám a v blízké době určitě podlehnu. Batoh nebo kabelka (úplně si představuji tu překlápěcí) s látkou od lind, to je to, co mě teď láká. Látky jako obraz a celkově látky od českých designérů mě momentálně na šití hodně baví.

A kdyby se cestou z Tišnova do Brandýsa nad Labem nemuselo asi šestkrát přestupovat, na nějaký ten sítotiskový kurz bych k lind taky určitě zajela..



6 komentářů:

  1. je to krása, příští týden snad budu mít auto, že by jsme jely ve dvou? Tišnov je od nás jen 20 km.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, taková nabídka a já musím odmítnout. Je mi to líto, ale ten víkend s kurzem už se nám mezitím stihl zaplnit :( Jsme nějací přeorganizovaní nebo co. Jestli pojedete, dejte vědět jak tam bylo, jsem zvědavá..

      Vymazat
  2. Ahoj pokud je tvým oblíbeným modrotisk tak v Olešnici je firma zabývající se touto technikou -Danzingerovi,ale třeba znáš.Svaťka

    OdpovědětVymazat
  3. Svati, mám doma už víc než rok dva kousky Strážnického modrotisku - jen se nejsem schopná dokopat je vyprat (a dostat z nich přebytečné barvivo) a střihnout do nich. Na Olešnický kouknu - díky.

    OdpovědětVymazat