pátek 18. března 2016

Sleva zleva i zprava - na Fleru



Juchů juchů juchů... Počínaje dneškem mám sto nadšenců na Fleru! A to se musí oslavit a ty, co si mě oblíbili, odměnit.

Takže pokud se vám líbí některý z mých výtvorů, neváhejte, po zadání kódu  M1H-MPC-CAY je sleva 10% na vše!! Od teď až do nedělní půlnoci (20.3.). A samozřejmě nejen pro ty, kdo jsou na Fleru mými nadšenci. Jednoduše pro všechny.

Po přidání zboží do košíku a vyplňování údajů k objednávce je potřeba kód vyplnit do příslušného políčka.

Tak snad jsem vám udělala před víkendem alespoň trochu radost...


1 komentář:

  1. Ať si jsou slevy klidně i zepředu a zezadu, mě nenalákají :-) . Já mám svoje oblíbené sleové kupóny a víc nepotřebuju. Nakupuju, když něco chci a ne, když jsou zrovna nějaké slevy. Nemám tolik peněz, abych mohla pořád utrácet, takže mě slevy přestaly úplně zajímat :-) . Čím míň toho doma mám, tím je líp mě i mojí peněžence :-D .

    OdpovědětVymazat