středa 16. prosince 2015

Ještě jedna inspirace pro Ježíška




Tahle knížka krátkých linek
je ušita že vzpomínek
na ostrůvek odlehlý.
Navlékla jsem do jehly,
co mé oči postřehly
i co lidé řeči znalí
do ucha mi pošeptali.

Zakázala jsem si letos brouzdání dětskými knihami - mám jich ještě pro Ježíška zásobu z loňska a peníze jsou potřeba na jiné věci. Ale ani jsem nemusela moc pátrat a vyskočila na mě tahle nádhera s šitými ilustracemi. Obrázky vypadají nádherně, kombinace barev mě ùplně dostala. Příběhy jsou napůl veršované, napůl próza a podle ukázek, které jsem našla, vypadají zajímavě a originálně. Autorka je tuším z Havířova, kde má v městském kulturním centru i výstavu ušitých obrázků z knihy. A prý se vyhýbá sociálním sítím :) . Chápu a rozumím.. Ale přesto chystám přes Vánoční svátky prolomit svůj odpor a založit Lochtě facebookový profil. Tak uvidíme... Ostatně, už se pomalu zlepšuju, tenhle celý text jsem napsala  - v rekordním čase - na dotykovém displeji. Když musíš, tak musíš...

Žádné komentáře:

Okomentovat