úterý 22. prosince 2015

Darování






Dnes jsem odeslala poslední předvánoční balíčky a ukončila tím svou první prosincovou prodejní horečku. Do letoška jsem vždycky byla na druhé straně, na straně nakupujících. Letos díky dokončovacím pracem na našem staronovém domě, přípravě na trhy, naslibovaným objednávkám a hlavně nepříliš plnému účtu (bych si nikdy nemyslela, kolik v součtu stojí všechny ty nezbytné blbosti jako třeba vodovodní baterie!) jsem byla spíše na té straně prodávající. A musím říct, že mě to hrozně těšilo. I když jsem často šila pod tlakem, ve stresu, do čtyř do rána, těsně před odjezdem vlaku, se řvoucíma holkama za zády... Ale pocit, že se někomu mnou ušitá věc líbí tak moc, že si troufne jí někoho obdarovat, to je pro mě velká pochvala, které si moc vážím....



P. S. Všechny ušité a uháčkované věci na obrázku už Ježíšek nese někomu pod stromeček - kéž se líbí obdarovaným stejně jako dárcům ***



Žádné komentáře:

Okomentovat