úterý 2. listopadu 2021

Jak mít o kousek lepší den




Někdy stačí malou věc udělat jinak než obvykle a hned je svět o něco růžovější.


Snažím o to v každodenním životaběhu a opravdu to funguje.


Doporučuji třeba :

- nejít obvyklou nejkratší trasou, ale vzít to jinudy (ideálně nějakou zelení)

- nachystat si večer jinou snídani než obvykle (hned se mi ráno lépe vstává a běží na vlak - snídám až v práci - na mě funguje kozí sýr nebo volské oko v housce)

- zkusit jiný účes (co jsem si nechala narůst dlouhé vlasy, moc mě baví například holandský cop, ale jinak si připadám i s obyčejným copem sčesaným na stranu)


I v šití se snažím experimentovat, i když ne vždy úspěšně. U toaletek jsem zkusila všít namísto obyčejného poutka poutko na karabině. A ono to funguje a líbí se mi to. Navíc u některých vzorů si díky tomu budete moci vybrat barvu poutka na karabině. A když poutko zrovna nevyužijete, jednoduše ho odepnete a můžete toaletku využít jako necesér. Nebo jako organizér do kabelky. Nebo?


K tomu pár nových vzorů a šití i focení je hned o kus veselejší.


P.S. Má to někdy i své stinné stránky - já budu muset všechny loňské vzory toaletek přefotit. Ale nikdy se nenechte pár těžkostmi odradit :)












Máte nějaké další tipy jak a co děláte občas jinak než obyvkle a dělá Vám radost? Moc ráda se budu inspirovat ...




1 komentář:

  1. Já mám vyvedený den už od rána, protože mi přišla sada háčků na háčkování, takže se mám na co domů těšit. Pravděpodobně ten víkend strávím tím, že si zkusím něco uháčkovat. Teda ne zkusím, já jsem v tom docela dobrá. Ale ráda bych udělala něco, co jsem ještě nedělala. Dečky už mě nebaví. ;-)

    OdpovědětVymazat