středa 29. července 2020

Batoh aneb geografie jako diagnóza


Naskladnila jsem nové batohy. A protože (jako poslední dobou trochu všechno) šidím i sociální sítě, šup s ním na instagram a facebook. Mimochodem, instagram mě "nesíťovou" docela baví, takže pokud chcete vědět o novinkách na skladě průběžněji, než to stíhám tady, sledujte mě tam.

Vymyslet text pod fotku je někdy docela věda, někdy ho mám během chvilky. Z téhle látky byl - během chvilky.




"Letos pro většinu z nás jen prstem po mapě. Nebo s mapou na zádech 🌍🌎

Přiznávám, že tahle látka mě dostala - vystudovanou geografii prostě nezapřu.

Batoh je k mání, je dostupný u mě na Fleru nebo o Fler provizi levněji přímo u mě.

Konec hlášení 🌏"









Muž se rozčiluje, že kvůli vkládání příspěvku brzdím začátek filmu Poslední Aristokratka. Využít každou volnou chvilku. Dopisuji text a pouštím film. Během úvodní scény sms - batoh prodán. 



Aby toho nebylo málo, batoh s mapou světa si objednala spolužačka z Geografie. 

A když je s mapou světa, tak s ní poletí do Anglie, kde Monča už dlouho žije.

Prostě geografie jako diagnóza... 



P.S. Co se týká batohů, pár jsem jich na Fler nedávno naskladnila -  dva rozkvetlé a jeden mořsky pastelový.



Žádné komentáře:

Okomentovat