čtvrtek 9. ledna 2020

Plyšové Vánoce




Terezka si každoročně přeje pod stromeček plyšáka, vymyslí vždycky nějaké konkrétní zvíře. Už se z toho stala skoro tradice. Letos navíc všechny své "vánoční" plyšáky celý Šťědrý den ňuchňala, vyráběla jim přáníčka a slavila s nimi jejich narozeniny.

 Letos si přála medvěda.

Klárka má svého oblíbeného tygříčka (a plnou postel jiných plyšáků), nemá ale příliš potřebu jejich řady rozšiřovat.

Sára plyšáky zatím moc neprožívá, jen občas se nechá inspirovat Terezkou. Když jsem ale letos před Vánoci šila šest Mižďuchů na zakázku, moc si přála jednoho si nechat. Chodila je okukovat, když byli vyrovnaní v mé pracovně na gauči a když jsem je zabalila do velké krabice a odeslala, několikrát se zeptala, jestli jí teda opravdu nějakého ušiji.

A tak jsem víceméně zachovala Mižďuší střih, použila šedý úplet a ušila jezevce. Nebo teda paní Jezevcovou. Sára totiž pod stromeček dostala knížku naší oblíbené Marianne Dubuc s názvem Horská cesta, která je právě o paní Jezevcové. Moc mě bavilo vyšívání čumáčku a hlavně líček - konečně jsem se naučila francouzské uzlíky.

Terezčina medvídka jsem s paní Jezevcovou sladila puntíkatým šátkem, aby to holkám spolu ladilo.


Radost byla veliká..










14 komentářů:

  1. Jste opravdu šikovná, nádhera!

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou nádherní! Moc jsem se těšila, až je ukážete :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Baru, ti jsou nádherní. Jsi moc šikovná.
    Krásné dny přeji.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  4. Baru, jsou krásní, také bych měla radost. :-) A hlavně - jsou od maminky. ♥
    D.

    OdpovědětVymazat
  5. Barči ty jsi taková šikula, to snad ani nejde:) paní Jezevcová i pan Mižďucha jsou prostě skvostní. pa večer na vysočině;)
    D.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc vám všem děkuji za tak pozitivní reakci, jste zlatí. To se to hned zas o něco veseleji sedá ke stroji.. Díky!

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Baru, už nějaký ten čas se k Vám chodím dívat a obdivovat Vaši šikovnost!!! Mnohokrát jsem se u Vás nechala inspirovat i při výběru látek na mé "neumětelské" domácí šití. Pomalu se mi tenčí zásoby a tak jsem si vzpomněla, že v jednom článku od Vás, byly vyjmenovány i e-schopy s krásnými látkami. Žel sitiniti.cz přes internet už nefunguje a ellbyell.cz také ne, nebo ano? Chtěla jsem ze zeptat, zda nemáte náhodou čerstvou zkušenost s tímto obchodem, protože ať k nim chi jen nakouknout, pokaždé mi na jejich stránkách najede tabulka s ochranou dat, která mne nepustí dál:(. Nevím, čím to může být, a tak mne napadlo, se zeptat Vás, zda můžete či nemůžete u nich nakupovat nebo je to třeba jen naším počítačem, i když muž mě ujišťuje, že nikoli:))!! Děkuji Vám krásně za odpověď a přeji krásné lednové dny!!! Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, Šárko, já taky smutním, protože Ell by Ell i Šití nití jsou opravdu fuč :( Šití nití snad jen dočasně (pořád doufám), ale Marcela z Ell by Ell definitivně. Já zatím bohužel na alternativu, kde by se mi líbila každá druhá látka, nepřišla a tak jen páběrkuji v jiných eshopech a tenčím své zásoby. Ale jestli něco objevíte, budu moc ráda, když dáte vědět. Taky přeji krásné dny a děkuji za pochvalu.. B.

      Vymazat
    2. A omlouvám se, že mi odpověď tak trvala, všimla jsem si nového komentáře až dnes..

      Vymazat
  8. Dobrý den, vůbec se neomlouvejte za pozdější odpověď, to je to nejmenší, co je mnohem horší je obsah odpovědi!! Páni, já byla přešťastná, když jsem ellbyell díky Vám objevila, to mne moc, moc mrzí!! Zatím o žádné podobně krásné alternativě nevím, ale pokud naleznu, určitě dám moc ráda vědět!!! Děkuji Vám za odpověď!!!! Opatrujte se a snad brzy objevíme něco/někoho podobného!!! Poklidný čas, Šárka.

    OdpovědětVymazat
  9. To se ti povedlo moc, jako plyšák vypadá peckově :) Bejt aspoň trochu šikovná jako ty tak si plyšáka udělám taky.

    OdpovědětVymazat