neděle 15. září 2019

Nový režim





Se začátkem Sářiny školkové docházky mi nastal nový šicí režim. Mám teď celých pětkrát šest hodin týdně jen na šití a věci s ním spojené. Žádné svačinky, pitíčka, procházky, průlezky. Jen ranní vychystání dětí a pak už šít a šít a šít.

Od listopadu se na tři dny v týdnu vrátím ke své meteorologické profesi a do té doby si chci stihnout udělat šicí náskok.

Doma je nezvyklé ticho, jen ze všech stran na mě volají domácí práce. Ale snažím se je přehlížet a nechávat je na odpoledne. Je to těžké a občas přece jen někde něco přetřu, umyju, vyperu. Snaha je udělat vše večer, ale víte jak to je..

Užívám si volná odpoledne a večery. No, volná, myslím tím nešicí. Jinak o volnu nemůže být řeč - toho všeho chystání je tolik! A venku krásně - člověk by nejradši pořád někde jen tak vlál.

Mám tendence klást si vysoké cíle, a pak od těch vymezených půl deváté ráno do půl třetí odpoledne nestihnu skoro ani ušít to, co jsem si naplánovala. A to nemluvím o focení, vkládání, psaní sem na blog, objednávání látek, výztuh, etiket, odepisování na maily. Musím si to ještě všechno lépe zorganizovat. Časem.

Ale změna je ták skvělá..





.. batoh na zakázku pro milou zákaznici Andreu, se kterou jsme si koncem prázdnin notovaly o nočních šichtách - já po půlnoci odepisovala na maily, ona pekla dort - jsme na tom s dětma všechny stejně :)


A ještě jedno P.S. pro Brňáky: V sobotu  budu v Brně na Zelňáku na Mint marketu!


2 komentáře:

  1. Baru, šest hodin jen na šití!?!?!? No to je sen!!! Strašně se těším, až se budeš chlubit našitými výtvory!

    OdpovědětVymazat