pondělí 20. května 2019

MINT market - jak bylo





Mint market a s ním i další pomyslná meta za mnou.

Musím přiznat, že až s odstupem času vidím více pozitiv než negativ. Zároveň ale uznávám, že mé  dojmy bezprostředně po byly dost ovlivněny celkem brutální migrénou. Poslední dvě hodiny jsem se usmívala už jen silou vůle. Pila jsem, jedla, dokonce jsem se i dost vyspala. Příště beru dva litry kofoly a čokoládu, třeba to konečně pomůže.

Taky musím přiznat, že mě trochu zklamala samotná Mosilana. Bývalá textilka na mě totiž působila více socialisticky než industriálně. Taky jsem si asi myslela, že už je prostor částečně opraven, v industriálním stylu samozřejmě. Něco jako ostravská Dolní oblast. Což je asi dost blbé srovnání. A naivní představa, uznávám. Nadchla mě v podstatě jen velká okna a budova zvenčí..

Moc mi chyběl  platební terminál (do příště si tu mašinku musím splašit a ochočit) a štvala mě má nejistota ohledně vnucování/nevnucování zboží. Pořád se mi nějak nedaří najít tu správnou míru nabízení zboží. Já sama totiž ze srdce nesnáším, když přijdu ke stánku a prodejce na mě hned mluví. Paní ve vedlejším stánku to ale dělala a "ulovila" skoro každého. Tak nevím. Budu muset nastudovat nějaké teorie. Nebo více hrát doma s holkama na obchod :)






Tak, teď to vypadá jakože vůbec nejsem spokojená. Ale..

Byla jsem překvapená sama ze sebe, že jsem si tam jako prodejce nepřipadala nepatřičně, a to mi udělalo velkou radost. Přece jen jde (v mé hlavě) o jednu z velkých met.

Velikou radost mi dělali nakupující, kteří se skoro do jednoho zastavili u štendru a prohlíželi. Hlavně batohy se evidentně líbily. Moje duše plesá.

A taky setkání se brněnskými známými mě moc potěšila. A zmínky, že mě znáte z Fleru, blogu, že máte mou kabelku. Díky!

Pár tipů, co vylepšit, v hlavě samozřejmě mám - to bych asi nebyla já - ale celkový dojem je dobrý.

Někdy příště zas..

7 komentářů:

  1. Baru, ty máš ale parádní stojan na batohy/kabely! Celkově ten tvůj stánek působí peckově a hrozně profi!!! Není pochyb, že na takovéhle akce právoplatně patříš, sice jsem tam nebyla, tak nemůžu tak posoudit, ale troufám si říct, že jsi 100% byla ozdobou téhle akce!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Jani, úplně se červenám, když to čtu - moc moc dík!

      Vymazat
  2. Váš stánek a hlavně zboží v něm vypadá krásně! Můžete být na sebe hrdá, pochyby pryč! :-)
    "Prodávat" taky moc neumím, je to o to těžší, že člověk nabízí svou práci a tak nějak je blbý ji chválit :-), i když se zákazníci vyptávají.
    Já každého kdo u stánku zpomalí pozdravím a pak už nechávám na nich, zda se rozpovídají.
    S migrénou moc soucítím!!
    A terminálu se vůbec nebojte, já mívala (když jsem měla dílnu s prodejem) takový ten klasický a to bylo vždy o nervy, zda se spojí, nespojí...Tenhle co mám, a mělo ho kolem mě dost ostatních prodejců, to je úplný miláček. Snadno ovladatelný- přes telefon- a naprosto spolehlivý. A ještě mi připadá roztomilý :-)
    Je tu SumUp a jestli znáte někoho, kdo ho má, řekněte si mu o slevový odkaz, dělá to skoro půlku ceny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozmar, díky, to se moc hezky poslouchá. Kontakt s kupujícímí je pro mě velká disciplína, a máte pravdu, je to tím těžší, že nabízím vlastnoručně vyrobené zboží. Ale po krůčcích se snad zlepšuju, blekotám méně a méně :) (Nebo si to alespoň myslím.) SumUp je přesně to, na co si myslím, tak jsem moc ráda, že u něj odpadá stres spojí-nespojí. Na roztomilý terminál se začínám vyloženě těšit - díky :)

      Vymazat
  3. "Stánek" vypadá suprově a obdivuji každého, kdo jde "s kůží" na trh. :-)Z pohledu kupujícího se mi líbí, jak píše Rozmar, když mě prodávající pozdraví, něco mezi námi "přeskočí" ;-) a začnu se ptát, více prohlížet... Samozřejmě to má každý jinak. Tvoje zboží je krásné, tak myslím, že o zákazníky nebude nouze. :-D
    Ať se daří! Krásný den.
    D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi

    1. To já mám moc ráda, když se někdo ptá a zajímá se. Ukecaná jsem až kam, takže když někdo prolomí ten můj prvotní ostych (asi z přílišné vtíravosti?), většinou si hezky popovídáme.. Asi mám ale až moc pod kůží ty tržnice mého dětství, kde prodavač hned přiskočil a byl neodbytný. Při větách typu "můžu vám nějak pomoct?" mi naskakují osypky :) Ale máte úplnou pravdu: když něco přeskočí, je to moc příjemné oboustranně..

      Vymazat
  4. Barčo, nádhera. Zboží, stojan, místo. Super. Obdivuju, že se někam přihlásíš, našiješ zboží, jedeš tam, prodáváš... Bezva zkušenosti, kontakty, změna prostředí. Já bych tak ráda taky, ale bojím se, že bych nestíhala u práce šít. Tedy, za předpokladu, že bych prodala :-D Když se mi to povede na fleru, hned mám pochybnosti, zda budou spokojeni, jestli bych neměla dát slevu, dárek apod... No, prostě prodejce jak hrom. :-D

    OdpovědětVymazat